|
|||
Zvezde gredo za medMiloš Petković je s spletnim portalom mojedarilo.com omogočil, da najdete popolno darilo za vsako priložnost – na primer adrenalinski paintball za moža in hojo po žerjavici za taščo.
Mojedarilo.com je njegov poslovni konjiček. »Darilolog«, ki na prvi pogled z ugotovitvijo, da so v modi družabna darila, ni izumil nič novega. Le da je čas kot popolno družabno darilo izrinil igro Človek ne jezi se – na prestol prihajajo darila, kot so koktejl s prijatelji in opazovanje zvezd. Nišo je videl in jo znal zapolniti. V enem letu, odkar portal obstaja, so prodali tisoč daril. In ko se je že zdelo, da je tipičen mladi poslovnež, se je zgodilo - nekdo ga pokliče in mobilnik mu zaigra Avsenikovo Prelepa Gorenjska.
Darilo v zadnjem hipu – so vaše najhvaležnejše stranke pozabljivci, ljudje brez idej in lenuhi? (smeh) No, jaz jih ne bi imenoval tako. Ker potem bi bila to večina moških … Kdo pa so kupci? Gre za to, da je za ljudi kupovanje daril breme – kaj kupiti, kje kupiti, aranžiranje, voščilnica … In ljudje, ki so zaposleni, za to nimajo časa. In to so ciljni kupci, ki na leto kupijo pet, šest daril.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|