Zvezde gredo za med

Avtor: Ana Cergolj | Objava: 11.11.2008

Miloš Petković je s spletnim portalom mojedarilo.com omogočil, da najdete popolno darilo za vsako priložnost – na primer adrenalinski paintball za moža in hojo po žerjavici za taščo.


Miloš Petkovič

Mojedarilo.com je njegov poslovni konjiček. »Darilolog«, ki na prvi pogled z ugotovitvijo, da so v modi družabna darila, ni izumil nič novega. Le da je čas kot popolno družabno darilo izrinil igro Človek ne jezi se – na prestol prihajajo darila, kot so koktejl s prijatelji in opazovanje zvezd. Nišo je videl in jo znal zapolniti. V enem letu, odkar portal obstaja, so prodali tisoč daril. In ko se je že zdelo, da je tipičen mladi poslovnež, se je zgodilo - nekdo ga pokliče in mobilnik mu zaigra Avsenikovo Prelepa Gorenjska.  

Darilo v zadnjem hipu – so vaše najhvaležnejše stranke pozabljivci, ljudje brez idej in lenuhi?
(smeh) No, jaz jih ne bi imenoval tako. Ker potem bi bila to večina moških …  

Kdo pa so kupci?
Gre za to, da je za ljudi kupovanje daril breme – kaj kupiti, kje kupiti, aranžiranje, voščilnica … In ljudje, ki so zaposleni, za to nimajo časa. In to so ciljni kupci, ki na leto kupijo pet, šest daril.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *