|
|||
Zmagujejo hitri, ki jedo počasneČe menite, da so nasveti marketinških gurujev preveč preprosti, da bi delovali, preberite, zakaj se motite.
Geoff Burch. Najbolj razvpit evropski govorec na seminarjih s področja prodaje in vodenja. Prilepljajo mu še številne druge oznake: najbolj originalen, alternativen … Preberite, kaj je v posebnem intervjuju za Podjetnik povedal o premagovanju recesije in o tem, kako izboljšati prodajo in podvojiti dobiček.
Še pred kratkim ste se na podjetnike jezili, ker niso želeli videti, kako »preprosto je pritegniti več strank in povečati prodajo«. Zdaj smo v recesiji, ki se je z nekaj triki najbrž ne da premagati.
Ne gre za trike. Rešitve so lahko zelo preproste, vendar kljub temu zahtevajo profesionalnost, odločnost in trdo delo. Seveda so potrebne spremembe pri strategiji in poslovnem modelu, toda še vedno zagovarjam načelo preprostosti. V proces prodaje morajo biti vključeni vsi zaposleni – od vratarja, prodajnikov do dostavljavcev. Če pri prodaji preveč kompliciramo in jo omejujemo le na prodajni oddelek, potem je večina ekipe lahko že takoj izključena iz tega procesa.
Imam občutek, da se »resnim podjetnikom« nasveti marketinških gurujev navadno zdijo preveč preprosti, da bi zares delovali.
Vsakdo misli, da potrebuje nekaj novega ali nekaj, kar še ne obstaja. Takšno razmišljanje običajno pripelje do razkošnega, dragega oglasa, ki vam obljublja vse mogoče, ko pa obiščete podjetje, ugotovite, da je osebje nezainteresirano in zdolgočaseno ter da izdelek ali storitev ne daje obljubljenih rezultatov.
Kljub temu takšna podjetja še vedno trdijo, da so njihovi vodilni »resni podjetniki«. Kot poslovni guru ugotavljam, da so pozabili na preproste stvari, na osnove. Ko jim predstavim svoje zamisli, zatrdijo, da ravnajo v skladu z njimi, a vendar se po kratkem preverjanju ali tajnem nakupovanju izkaže, da je resnica povsem drugačna.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|