|
|||
Zaslužek, ki sledi lepotnim trendomPodjetje Nomasvello iz Španije se je specializiralo v svetlobnih terapijah, ki temeljijo predvsem na fotoepilaciji in fotopomlajevanju, opravlja pa tudi storitve beljenja zob, nege obraza in kože s svetlobo ter globinsko čiščenje kože z ultrazvokom. Ena izmed franšiznih enot je tudi v Sloveniji. Vodi jo podjetnica Sanja Goranović, ki tudi išče nove, potencialne franšizojemalce.
Sogovornica je po končanem šolanju nabirala izkušnje v modni industriji, potem še v turizmu, nato pa se je odločila vstopiti v posel s kozmetično dejavnostjo. Na vprašanje, zakaj je zajadrala v druge poslovne vode, odgovarja, da je kozmetična dejavnost ena redkih dejavnosti, ki v času recesije beleži rast. »Vse več mladih, pri tem mislim starejših od 14 let, in tudi moških namreč povprašuje po lepotnih storitvah. Trenutno je več kot 80 % žensk in 50 % moških, ki priznavajo, da imajo težave z neželenimi dlačicami na različnih predelih telesa. Na spletnih straneh zasledimo, da je presenetljivo veliko moških, ki iščejo takšne storitve, na primer voskanje hrbta. Poleg tega sem se zavedala, da so franšizni sistemi ponavadi do potankosti dodelani od izdelka, načina dela, trženja do stalne podpore za vsa morebitna vprašanja. Nikoli nisi sam. Če tvoje znanje in izkušnje ne zadostujejo, je tu vedno kdo, ki ga lahko vprašaš. Eden izmed razlogov je bilo tudi dejstvo, da kljub težkim gospodarskim razmeram franšizna veriga No+Vello še vedno beleži znatno rast poslovanja. Blagovna znamka No+Vello je namreč še dodatno utrdila svoj položaj kot številka ena med franšiznimi verigami za fotoepilacijo in fotopomlajevanje na svetu, z več kot 1.000 centri v 16 državah. Napovedi še vedno obljubljajo rast v tem sektorju,« pravi Sanja Goranović, ki jo je dodatno prepričal tudi podatek, da obstajajo franšize, ki so povrnile svojo naložbo že v 6 do 8 mesecih, običajno pa se povrne približno v letu do leta in pol.
Veliko razlogov »za«
Od prvega kontakta, ki ga je podjetnica vzpostavila s predstavniki podjetja v Španiji, do odprtja prve poslovalnice v Sloveniji je trajalo devet mesecev. Pogodbo so sklenili za 15 let z možnostjo podaljšanja ter z nalogo postavitve in širjenja blagovne znamke Nomasvello v Sloveniji. Sanja si je zapomnila besede generalnega direktorja, ki je dejal: »Mi nimamo omejitev, nimamo kompleksov in želimo povečati našo prisotnost kot vodilni na svetovni ravni,« kar ji je dalo še večjo motivacijo. Na novo podjetniško pot se je podala suvereno, saj je vedela, da ji bodo lastniki franšize nudili vsa orodja, da bo izpolnila zastavljene cilje, treninge na področju prodaje, marketinga, financ, organizacije, prava (predpripravljene pogodbe itd.), z njo so nesebično delili pretekle izkušnje. Všeč ji je bil tudi podatek, da se ne glede na dodelanost sistema, ta še vedno nenehno izpopolnjuje.
Vsestranska podpora
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|