|
|||
Zakaj dobiček pobirajo drugi?Katja in Jure Bricman odpirata galerijo v Parizu. Ob trženju porcelana z blagovno znamko Catbriyur po svetu sta spoznala, da svet dela za dobiček in ne dela, da bi samo delal.
Jureta Bricmana in Katjo Bricman bolj kot po imenu poznamo po blagovni znamki izdelkov iz porcelana Catbriyur. S preprosto podjetniško zamislijo in izjemno trženjsko prodornostjo sta si leta 2004 zaslužila tudi našo nominacijo za podjetnika leta. Navdušila sta s svojo ambicioznostjo in strokovnostjo, saj sta že kar na začetku oblikovala svojo blagovno znamko porcelana, jo uvrstila v razmeroma visok cenovni razred, v tujini izdelala promocijsko gradivo in potem začela prodajati na ameriškem trgu.
Pomemben je dobiček, ne pa prodaja Sliši se kot zgodba o uspehu, vendar obstaja tudi druga plat medalje. Zakonca Bricman danes v Združenih državah Amerike prodajata samo še posameznim kupcem, ki ju sami najdejo na medmrežju ali kako drugače. Jure pravi, da sta v sedmih letih podjetništva prišla do dveh najpomembnejših spoznanj: »Pri tretjem obisku Združenih držav Amerike sem spoznal, da moraš tudi nastopati samostojno, če želiš biti samostojen na trgu. Midva sva tja prišla kot gosta, ki iščeta distributerja.« Bilo je videti, kot da iščeta pomoč, vendar v podjetništvu ni milosti. Jure pojasni, da te distributer sprejme, če bo s tabo lahko ustvaril dobiček. Zase, ne zate. Drugo spoznanje je nadaljevanje prvega: vse se vrti okrog dobička. »Zanima naju samo dobiček, ne pa ugled trga, obseg prodaje ali kaj drugega. Zame ni najpomembneje biti v Združenih državah Amerike in preživeti, zame je pomembno zaslužiti. Bodimo enkrat podjetniki, ne pa politiki. V Sloveniji bi se morali bolj pogovarjati o dobičku. Ni pomembno, koliko delaš, pomembno je, koliko ti ostane,« pojasnjuje svoje razmišljanje Jure Bricman. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|