|
|||
Zadovoljni zaposleni kot vir uspehaPonavadi rečemo, da so ključ za uspeh zadovoljni kupci. Kdo ima prav?
Čigavo zadovoljstvo je torej ključno? Če se oprem ne znamenito raziskavo o meritvi uspeha v hotelirski dejavnosti v ZDA izpred davnih 20 let, je odgovor jasen: ključni dejavnik je zadovoljstvo zaposlenih. Raziskavo je opravil strokovnjak za to dejavnost A. Neal Geller.
Na prvi pogled je to presenetljivo, saj se pogosteje omenjajo drugi dejavniki, za katere moramo poskrbeti vodilni v podjetjih. Ne zadovoljstvo gostov, ne odličnost produkta, ne odlična lokacija, ne maksimalni prihodek, ne obvladovanje stroškov, temveč vedenje in počutje zaposlenih delavcev. To seveda ne pomeni, da je zadovoljstvo gostov nepomembno. Gre za preprosto dejstvo, da nezadovoljni zaposleni ne morejo zadovoljiti gosta. Enostavno ne gre! Izdajajo nas govorica telesa, hipno neobvladanje, neustrezni dialogi med zaposlenimi in tako dalje. Tako se zelo hitro poruši pomembna točka pri pridobivanju gostov: cena za kakovost (price/performance). Zaposleni v hotelu naj skrbijo le za goste Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|