Zadovoljni zaposleni kot vir uspeha

Avtor: Igor Kadunc | Objava: 10.01.2006

Ponavadi rečemo, da so ključ za uspeh zadovoljni kupci. Kdo ima prav?


Philip Kotler, svetovno znani teoretik marketinga: »Podjetje mora najprej poskrbeti, da so zadovoljni zaposleni. Če zaposleni z veseljem opravljajo svoje delo in so na svoj hotel ponosni, potem bodo gostom dobro stregli...«

Čigavo zadovoljstvo je torej ključno? Če se oprem ne znamenito raziskavo o meritvi uspeha v hotelirski dejavnosti v ZDA izpred davnih 20 let, je odgovor jasen: ključni dejavnik je zadovoljstvo zaposlenih. Raziskavo je opravil strokovnjak za to dejavnost A. Neal Geller.  

Na prvi pogled je to presenetljivo, saj se pogosteje omenjajo drugi dejavniki, za katere moramo poskrbeti vodilni v podjetjih. Ne zadovoljstvo gostov, ne odličnost produkta, ne odlična lokacija, ne maksimalni prihodek, ne obvladovanje stroškov, temveč vedenje in počutje zaposlenih delavcev. To seveda ne pomeni, da je zadovoljstvo gostov nepomembno. Gre za preprosto dejstvo, da nezadovoljni zaposleni ne morejo zadovoljiti gosta. Enostavno ne gre! Izdajajo nas govorica telesa, hipno neobvladanje, neustrezni dialogi med zaposlenimi in tako dalje. Tako se zelo hitro poruši pomembna točka pri pridobivanju gostov: cena za kakovost (price/performance). 

Zaposleni v hotelu naj skrbijo le za goste

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *