Z nizkocenovnikom po cesti

Avtor: Vlado Kadunec | Objava: 13.03.2012

V pomanjkanju nizkocenovnih letalskih povezav z ljubljanskega letališča se je trojica podjetnežev odločila, da uvede redne nizkocenovne cestne povezave s Slovencem zanimivimi letališči v sosednjih državah.


Marko Guček: »Mislim, da smo edini na svetu, ki se prilagajamo strankam, da bi čim manj časa čakali na letališčih in vozimo takrat, ko ustreza njim.«

Ko sva sedela v njegovi pisarni v ljubljanskem Tehnološkem parku in za začetek pogovora premlevala, katero največjo napako je storil v svojem poslovnem življenju, se je hudomušno nasmehnil, da je bila morda tudi ta, da se je lotil razvoja svojega drugega podjetja. »Po kanadski franšizi Uniglobe, ki z najnižjimi možnimi stroški za naročnika organizira po osebnih željah oblikovana poslovna potovanja po vsem svetu, sva s partnerjem najino prvo podjetje TM Travel pripeljala do te stopnje, da lepo deluje brez najine 24-urne prisotnosti. Lahko bi živel z razmeroma umirjenim delovnikom, se ukvarjal s podrobnostmi, kot so nadzor, izboljšave storitve in zniževanje stroškov, a je bil izziv nove ideje tako močan, da spet diham in trepetam z razvojem nove dejavnosti oziroma novega podjetja TM Vista in našo blagovno znamko GoOpti. Ta nizkocenovni sistem javnega prevoza do letališč je sicer nadgradnja obstoječih podobnih sistemov, a kolikor vem zaradi našega posebnega pristopa še unikaten v svetu,« pripoveduje Marko Guček, glavni pobudnik in eden od treh lastnikov podjetja.
 
Raznolikost majhnosti je tržna vrednost
 
Slovenija se mu je od nekdaj zdela lepa in vredna, da jo pokažemo svetu in tujim obiskovalcem. Prepričan je, da je velika raznolikost narave in ponudbe na tako majhnem prostoru dobra tržna prednost. Ki pa je žal še ne znamo dobro izkoristiti. Kot navdušenemu jadralcu se mu je po študiju ekonomije zdela prva resna zaposlitev v računovodstvu priznanega podjetja za izdelavo jadralnih plovil privlačna, a je kmalu spoznal, da sedenje v pisarni, obdan s številkami ni ravno tisto, kar si je želel. V iskanju življenjske karierne usmeritve mu je kmalu postalo jasno, da si želi delati nekaj v zvezi s turizmom. Vpisal je magisterij na turistični univerzi v Trstu in med študijem spoznal Novogoričana Tomaža Lorenzettija z istimi željami.
 
Njuna prva poslovna ideja je sledila njunemu skupnemu osnovnemu prepričanju, da je naša majhna dežela lepa in zanimiva, ter da je treba turiste le znati pripeljati sem. V duhu sodobnega časa interneta sta oblikovala spletni portal sloveniabreak.com, na katerem sta ponujala spletne informacije in rezervacije za vse možne storitve v Sloveniji, od namestitve in prevozov do rezervacije mize v restavraciji.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *