VSE O SLUŽBENIH AVTOMOBILIH po novem zakonu - 21.3.2005

Avtor: | Objava: 08.03.2005

Strokovni seminar



Ko se podjetje odloča o pridobitvi službenega vozila, mora ugotoviti, kaj je zanj najprimernejše, kar ne pomeni nujno najceneje.
 
Odločitev med nakupom, finančnim ali operativnim najemom pomeni za podjetje zelo različne davčne posledice.   
 
Novi Zakon o dohodnini uvaja tudi nekatere novosti pri bonitetah, povezanih z uporabo službenega vozila v zasebne namene ter uporabo zasebnega vozila v službene namene. 
 
zato se nam pridružite na strokovnem seminarju 
 
VSE O SLUŽBENIH AVTOMOBILIH PO NOVEM ZAKONU 
 
na katerem boste dobili odgovore na vprašanja kot so:   
  • Kaj se nam bolj splača: nakup službenega avtomobila, finančni najem, operativni najem? Kakšne so razlike? Davki pri nakupu, prodaji, najemu službenega avtomobila.
  • Kako evidentiramo dodatna vlaganja v avto? Ali so to davčno priznani stroški?
  • Poškodovanje ali kraja službenega vozila - kako to evidentiramo. Kaj je z davkom pri odpisih?
  • Potrebne evidence pri službenih vozilih, izplačila potnih stroškov, povračila za cestnine, parkirnine. Pravilno izpolnjevanje potnih nalogov.
  • Pravilno obračunavanje bonitete. 
 
Odgovore vam bosta podali strokovnjakinji: 
Romana Kruhar-Puc, univ. dipl. pravnica, davčna svetovalka, Uniconsult d.o.o. in
Barbara Fekonja, univ. dipl. ekon, Uniconsult d.o.o. 
 
VSEBINA SEMINARJA 
  • nakup službenega vozila, finančni najem, operativni najem - stroški in obdavčitev pridobitve in dobave avtomobilov,
  • davčno priznani odhodki pri uporabi vozil na službenih potovanjih – kako po novem?
  • davčno priznani odhodki v zvezi z uporabo službenega vozila v zasebne namene,
  • obračuni bonitet pri uporabi službenega vozila v privatne namene,
  • evidenca pri uporabi službenega vozila,
  • priloge k potnemu nalogu, kaj morajo vsebovati? Kaj storiti v primeru, ko potni nalog nima spremljajoče izvirne listine?
  • posebnosti pri obračunavanju potnih nalogov, 
    napake, ki jih ugotavljajo davčni inšpektorji,
  • in še marsikaj iz nove zakonodaje 
  • vi sprašujete, mi odgovarjamo!
 
 
KDAJ IN KJE?
 
- V ponedeljek, 21. marca 2005,  s pričetkom ob 9. uri in bo predvidoma trajal do 14. ure.
- Registracija udeležencev ob jutranji kavi od 8.30 do 9.00.
- Stara stavba AMZS, Dunajska cesta 128, Ljubljana (dvorana v kleti)
 
 
KOTIZACIJA IN UGODNOSTI 
 

 

KOTIZACIJA 
Vaša investicija v strokovno izobraževanje znaša 39.900 + DDV in vključuje: 

  • predavanja strokovnjakinj
  • strokovno gradivo
  • pogostitev
  • izvod revije Podjetnik
 

 

PRI PODJETNIKU SE POPUSTI SEŠTEVAJO! 

  • 10 % za naročnike revije Podjetnik
  • 10 % za prijave, prejete do 12.3.2005 
  • 10 % za vsakega naslednjega udeleženca iz iste organizacije
 
 
PRIJAVA IN INFORMACIJE
 
Prijave sprejemamo pisno:
- po faksu na št. 01/423 82 60
- po pošti na naslov Podjetnik d.o.o.,  p.p. 147, 1001 Ljubljana ali
- po e-pošti na naslov narocnine@podjetnik.si.
 
NOVO! Pred seminarjem nam lahko pošljete svoje vprašanje na e-poštni naslov katja.kenk@podjetnik.si, na katerega boste dobili odgovor na seminarju! 
 
Kontaktna oseba za vsa dodatna pojasnila oz. informacije:
Katja Kenk, 01/200 20 70, katja.kenk@podjetnik.si

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *