Vsaka podrobnost šteje

Avtor: Anja Žagar | Objava: 09.10.2013

Pri poslovnem bontonu moramo najprej znati spoštovati sebe, da lahko spoštujemo tudi druge. Zdrava in pozitivna samopodoba namreč v veliki meri vpliva na naše vedenje in komuniciranje.


Pri ženskah je med najpogostejšimi napakami mogoče opaziti neustrezno dolžino krila.

Zagotovo ste se že kdaj srečali z vsebino poslovnega bontona, ki nas opozarja na pomembnost prvega vtisa, točnost, pozdravljanje, rokovanje, predstavljanje, vikanje in tikanje, izročanje in prejemanje daril itd. Kako pomembno je ustrezno poslovno vedenje in ali je od njega odvisno, kako uspešni bomo pri sklepanju poslov, Marjan Bradeško, vodja razvoja vsebin pri podjetju NIL, publicist, predavatelj in avtor knjige o javnem nastopanju Povejte z veseljem, odgovarja: »V normalnih poslovnih okoljih (zavestno poudarjam 'normalnih') je ustrezno poslovno vedenje predpogoj za poslovno uspešnost. Še tako dobra ponudba namreč zbledi, če jo predstavlja neurejena, arogantna oseba. Osebna urejenost, uglajenost, sproščenost, odprtost, poštenost in spoštljivost do stranke pomembno vplivajo na vzpostavljanje zaupanja in trdnega poslovnega odnosa.«

 

Vendar pa me je zanimalo, ali se pri vsem tem pravila poslovnega bontona za ženske kaj razlikujejo od pravil, ki veljajo za moške. Svetovalka za osebni videz, predavateljica in trenerka Neža Gregorčič - Žgombič, direktorica podjetja Status, na vprašanje odgovarja: »Poslovni bonton je načeloma enak za moške in ženske. Seveda pa bomo predstavnice nežnejšega spola zelo vesele, če nam bo moški pred vhodom ali ob izhodu vljudno odprl vrata, nam na poslovnem kosilu ali večerji slekel plašč, pridržal stol.« To je le nekaj utrinkov razlikovanja pravil poslovnega bontona za ženske in moške. Neža Gregorčič - Žgombič je tudi ustanoviteljica prve Šole za sodobne ženske in avtorica knjige Super punca, saj verjame, da je za ženske zelo pomembno, da se znajo že dovolj zgodaj vesti kot prave dame, ki poznajo svoje sposobnosti, verjamejo vase in so samozavestne.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *