Vsak podjetnik je inovator

Avtor: Andrej Pompe | Objava: 12.02.2008

Inovacije dajejo podjetju krila, zagotavljajo tržno aktualnost in držijo konkurenco na varni razdalji.


(i-StockPhoto)

Inovatorji so nekoliko posebni ljudje. Še zlasti če govorimo o inovativnosti v podjetništvu. Prvič, posebni so, ker ne pustijo, da njihove misli ostajajo ujete v miselne okvire in vzorce, ki so se jih naučili od staršev ali učiteljev. Učenje postopkov in spretnosti je le podlaga, da lahko razumemo tudi druge možne načine in poti. Če ne bi presegali tega, kar je ustaljeno in normirano, potem bi stopali na mestu (optik bi lahko večno dajal leče v enotne črne okvirje in sončna očala bi po tem načinu razmišljanja lahko proizvajal le en proizvajalec).  

Drugič, vse, o čemer razmišljajo, postavljajo tudi v kontekst uporabnosti (kaj nam koristi šesto kolo pri avtomobilu, če ga ni mogoče koristno uporabiti).  

Tretjič, vsak inovacijski korak naj bi bil takšen, da ga je moč unovčiti na trgu (nekoč so se domislili izdelka, ki je omogočal boljše stiskanje zobne paste iz tube – unovčiti ga je bilo mogoče le za kratek čas, ker njegova uporabnost ni bila dovolj prepričljiva).

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *