Večji prodajni učinek

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 12.02.2014


Sem svetovalec ugledne svetovne zavarovalniške hiše in ugotavljam, da bi svoje znanje s področja prodaje zavarovalniških storitev še izboljšal. Prosim vas za nasvet, na kakšen način še oziroma kaj bi po vašem mnenju še pripomoglo k večjemu prodajnemu učinku.

 

Obsežno vprašanje ... odgovor pa bo kratek, samo dve ideji:

 

1. Kontaktirajte vse stranke, ki so v preteklih letih kupile vaše storitve in:

a) poizkušajte prodati še kakšno storitev, povečati premijo itd.,

b) vsako od teh strank prosite, da vam da priporočilo oziroma naj vam napiše 3 do 5 oseb, ki jim vi lahko kaj podarite (knjigo ...) in si s tem zagotovite kontakt z njimi.

 

2. Kakšen je vaš prvi stavek? Kaj najprej rečete potencialni stranki? Testirajte več prvih stavkov, dokler ne naletite na zmagovitega!

 

 


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *