Verjamete poslovnim knjigam?

Avtor: Tine Juha | Objava: 09.02.2009

Nekatere poslovne knjige so postale obvezno čtivo za vse poslovneže po svetu. Vendar harvardski profesor Phil Rosenzweig opozarja, da je večina teh knjig podvržena stereotipom in napačnim predpostavkam.



V številnih življenjskih okoliščinah dejansko ne moremo posvetiti potrebne količine časa in energije za preverjanje vseh dejstev za sprejemanje odločitev. Z uporabo stereotipov pri odločitvah sicer izgubimo pri njihovi natančnosti, a precej pridobimo pri hitrosti, zaradi česar je naša produktivnost večja. Vendar pa zanašanje na stereotipe (ki so v bistvu miselne bližnjice) mnogokrat ni najboljša pot, še posebej v poslovnem svetu, kjer se moramo odločati čim bolj racionalno.
 
Dr. Phil Rosenzweig, predavatelj na Harvardu in IMD v Švici, trdi, da so tudi številne znane poslovne knjige, ki veljajo skoraj za poslovne biblije, zgrajene na napačnih predpostavkah. V svoji knjigi The Halo Effect… and the Eight Other Business Delusions That Decieve Managers je opisal devet takšnih zablod, ki jih moramo poznati, če iščemo rešitev za svoje podjetje v poslovni literaturi.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *