V družinski slogi je moč

Avtor: Jožica Selič | Objava: 12.12.2006

Prenos podjetja na otroke je kočljiv podvig. Pri Roletarstvu Medle sta sinova prevzela vsak svoj del dejavnosti, do kupcev in dobaviteljev pa podjetje še vedno nastopa enotno in pod eno blagovno znamko.


Roletarstvo Medle je ena blagovna znamka, za katero stojita dva podjetnika, in sicer brata Robert (na sliki levo) in Gorazd Medle (desno). Z delitvijo dejavnosti je družina učinkovito rešila vprašanje nasledstva.

Veliko podjetnikov, ki so svojo pot pred nekaj desetletji začeli še kot obrtniki, v prihodnjih letih čaka težaven preizkus, saj bodo morali podjetje prenesti na otroke. Gre za zelo občutljivo nalogo, zaradi katere veliko podjetij propade. Nekateri podjetniki želijo podjetje za vsako ceno prenesti na otroke, čeprav jih delo v podjetju ne veseli, drugi pa vztrajajo v podjetju do zadnjega dne in naslednikov ne pripravljajo na novo vlogo.  

V družinskem podjetju Roletarstvo Medle so izziv rešili zelo učinkovito in zadovoljivo: sinova sta prevzela vsak svoj del dejavnosti, do kupcev in dobaviteljev pa podjetje še vedno nastopa enotno in pod eno blagovno znamko.  

Trdno družinsko podjetje
 
 
Leta 1975 sta se Marta in Alojz Medle s sinovoma vrnila iz Nemčije. Alojz je že naslednje leto odprl svojo obrtno delavnico za izdelavo in montažo rolet, s čimer je začel uspešno poslovno pot Roletarstva Medle. Po treh letih se mu je v poslu pridružila tudi žena Marta in prevzela vodenje knjigovodstva ter financ. Sinova sta staršema ves čas pomagala po svojih močeh, nov zagon pa je podjetje dobilo, ko sta odrasla. Sin Gorazd je v okviru domačega podjetja kot samostojni podjetnik začel lastno poslovno pot, vodenje podjetja je po upokojitvi staršev prevzel drugi sin Robert, vendar še vedno delujejo pod enotno družinsko blagovno znamko.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *