Uspeh na drugačen način

Avtor: Lidija V. Bricelj | Objava: 10.05.2010

Götz Wolfgang Werner je ustanovil verigo drogerij dm, potem ko v njegovi prejšnji službi niso prisluhnili njegovim zamislim. Danes sodi med najbogatejše nemške podjetnike.


Götz Wolfgang Werner: »Največja podjetniška napaka je, če si osredotočen samo na rast in čim večji dobiček, pri tem pa pozabiš na tisto, kar sočlovek resnično potrebuje.« (Foto: arhiv dm)

Dobitnik priznanja za podjetnika leta 2008 v Nemčiji, 67-letni ustanovitelj in lastnik koncerna dm z goethejevskim nakupovalnim sloganom Tukaj sem človek, tukaj nakupujem, podjetje vodi na način, ki baje ni zapisan v nobeni podjetniški knjigi. Kljub temu skupina dm že skoraj 40 let kraljuje na nemškem trgu, na katerem se je podjetje trdno zasidralo med 200 najuspešnejših in največjih podjetij.
 
Podjetje njegovih staršev je končalo v stečaju
 
Götz Wolfgang Werner je že po šolanju začel delati v drogeriji svojih staršev. Nadaljeval je torej družinsko tradicijo, vendar je družinsko podjetje pozneje razglasilo stečaj. Zato se je zaposlil v drogeriji Idro v Karlsruheju, kjer je po reorganizaciji predlagal uvedbo diskontnega načina poslovanja, vendar z vključenim strokovnim, potrošniku na kožo pisanem svetovanju. Ker njegovi nadrejeni za takšen novodoben koncept niso imeli posluha, je 29-letni Werner dal odpoved in se lotil samostojnega posla. Leta 1973 je odprl svojo prvo drogerijo ter jo poimenoval preprosto dm, kar je kratica imena drogerie markt (drogerijski trg).
 
V skupini dm je danes 2251 poslovalnic po vsej Evropi. Največ, kar 1135, jih je v Nemčiji. Od leta 1976 so prisotni tudi v Avstriji, kjer je 354 poslovalnic, na Češkem jih je 168 in na Madžarskem 249, v Sloveniji 61 in tako naprej. Letni promet Wernerjevih poslovalnic, ki imajo skupaj več kakor 33 tisoč zaposlenih, nanese dobrih pet milijard evrov, od tega slabe štiri milijarde evrov prometa naredijo samo poslovalnice v Nemčiji.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *