|
|||
Tudi sama bi izbrala franšizoPod taktirko računovodskega servisa APO VIZIJA dandanes deluje že pet franšiz v Sloveniji, vendar ne izključujejo misli, da bodo nekoč širili franšizno mrežo tudi zunaj državnih meja.
Še v času bivše Jugoslavije se je Janja Praznik odločila stopiti na samostojno poslovno pot. Pri svojem delu je opazila, da podjetniki potrebujejo ogromno svetovanja. »Ker sem si sama nabrala že ogromno izkušenj in ker me računovodstvo veseli, sem želela ponuditi svojim strankam celovito ponudbo. Ne samo knjigovodstva, kot je bila takratna praksa, temveč računovodstvo, nadgrajeno s svetovanjem na vseh področjih, ki jih podjetja potrebujejo na poslovni poti,« je razložila podjetnica, ki je leta 1988 skupaj z možem Marjanom registrirala Knjigovodski servis, kateri se je razvil v Agencijo za podjetništvo in obrt - APO. Kot kaže, se je odločila za pravo pot, saj so bili že trikrat nominirani, pred tremi leti pa so si celo prislužili laskavi naslov Najboljši slovenski računovodski servis v srednji kategoriji.
Pomembne so (pred)priprave
O širitvi preko franšizne mreže je sogovornica razmišljala dalj časa, še posebej od leta 2011, saj so želeli deliti svoje izkušnje, širok spekter znanj, dobrih praks in že uveljavljeno storitveno znamko. Praznikova pravi, da se s tem trudijo pomagati računovodjem, ki se želijo preizkusiti v zasebni dejavnosti, kakor tudi tistim delujočim servisom, ki zaposlujejo. »Razmišljala sem, kako bi bilo, če bi tudi jaz imela možnost nakupa franšize, ko sem odpirala dejavnost. Lahko rečem, da bi bilo veliko lažje in varneje, saj na nek način kupiš 25 let preizkušenih dobrih praks, strokovnega znanja, ki ga lahko takoj uporabiš in še nadgradiš, omogočeno imaš samostojno delo ter varno in donosno pot. Nikoli ne bi oklevala, če bi imela takrat to možnost tudi jaz.«
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|