Trgovska veriga z igrami za starajočo se populacijo

Avtor: | Objava: 10.05.2010



Podatki že nekaj let kažejo, da se prebivalstvo v razvitih državah stara. Leta 2025 naj bi bilo v EU kar 35 odstotkov ljudi starejših od 65 let, leta 2050 pa že več kakor 50 odstotkov. Rast trga starejših postaja zaklad podjetniških priložnosti. Prav to je navdihnilo tudi ameriško podjetje Marbles in začelo je spodbujati starejše občane Chicaga, da izigrajo svojo starost s serijo izdelkov, ki jim pomagajo ohraniti mentalno vitalnost.
 
Podjetje ima v svoji ponudbi več kot 200 različnih izdelkov, ki so razvrščeni v skupine glede na to, katero možgansko funkcijo spodbujajo: spomin, kritično razmišljanje, koordinacijo, vizualno percepcijo, besedne spretnosti. Med izdelki najdete knjige, igre, sestavljanke, računalniške programe ... Vse izdelke na njihovih prodajnih policah so pregledali strokovnjaki.
 
Na spletni strani najdete tudi tako imenovani možganski barometer, ki ga lahko stranke uporabljajo za kontrolo stanja svojih možgančkov.
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *