|
|||
Trening za sive celiceLjudje se ukvarjamo z različnimi športi, da si utrdimo mišice in učvrstimo telo, toda marsikdaj ne pomislimo, da je mogoče s pridnim treningom narediti uslugo tudi našim možganom. Odličen način za izboljšanje delovanja sivih celic je uporaba miselnih iger.
Nekatere so izdelane z namenom, da nam pomagajo lažje in hitreje predelati informacije, ki jih dobivamo iz okolja, cilj drugih je spodbuditi človeka, da bo lažje opravljal več nalog hkrati, tretje pomagajo pri izboljšanju koncentracije, četrte povečujejo ustvarjalnost … Miselne igre prav tako stimulirajo področja v možganih, odgovorna za shranjevanje in urejanje informacij, omogočajo nam, da si lažje zapomnimo obraze in slike, da izboljšamo inteligenco in še bi lahko naštevali. Da se nam ob reševanju izzivov izboljšajo spomin, pozornost, koncentracija, orientacija in sposobnost razmišljanja ter da je z zabavnimi miselnimi igrami resnično mogoče spodbuditi možgane k bolj učinkovitemu delovanju, je prepričan tudi Boštjan Šnuderl, ki strankam prek internetne prodaje ponuja izdelke za krepitev sivih celic.
Idejo je dobil na potovanju v tujini, kjer so njegovo radovednost zbudile miselne igre, ki so jih predstavljali študenti, navduševale pa so tako stare kot mlade. Takrat je videl, da so zelo zanimive in prava alternativa računalnikom, ki nas v sodobnem svetu oblegajo z vseh strani. »Opazil sem, da ponudbe miselnih iger pri nas sploh ni. Tako sem najprej igre začel izdelovati sam, pozneje pa sem našel uveljavljena podjetja v tujini, katerih ponudbo sedaj distribuiram tudi v Sloveniji,« pojasni poslovnež, ki izdelke naroča iz držav Evropske unije in Kitajske. Prepričan je, da so slovenski kupci zelo zahtevni, zato pričakujejo visokokakovostne izdelke. »To pomeni, da se tudi bolje prodajajo izdelki višjega cenovnega razreda in zahtevne uganke,« pove Šnuderl, ki je svoj posel začel s skromnim kapitalom – privarčevanimi nekaj 10 tisoč tolarji in finančno podporo, ki jo je v tistem času Zavod za zaposlovanje ponujal vsem, ki so se odločali za samostojno podjetniško pot.
»Na začetku dela se je internetna prodaja zdela najbolj smiselna z vidika stroškov in z namenom ponuditi zanimive izdelke čim širši javnosti,« razloži sogovornik in poudari, da po njih pogosto povprašujejo predvsem mladi. »To je starostna skupina od 7 do 18 let. Ostali uporabniki so enakomerno razvrščeni od osnovnošolcev do upokojencev. Prav med upokojenci je zadnje čase kar veliko zanimanja, kar je zelo spodbudno, saj z vztrajnim reševanjem miselno zapletenih ugank ohranjajo delovanje sivih celic. Veliko je stalnih strank, ki s svojimi pozitivnimi izkušnjami privabljajo nove navdušence.«
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|