Tečaj retorike

Avtor: Petra Mauer | Objava: 10.10.2013


(Big Stock Photo)

Začetni kapital: do 2000 evrov

Marketing: spletna stran, plakati, letaki, oglaševanje na radijskih postajah, v časopisih in revijah, od ust do ust, udeležba na sejmih

Potrebna znanja/spretnosti: poznavanje komunikacijskih veščin, dobre organizacijske sposobnosti 

Čas delovanja: vse leto

Konkurenca: da

 

Dejstva

Retorika je veda, ki se ukvarja s pravilnim govorjenjem, izbranim besedjem, suverenim nastopom, obvladovanjem mimike in drugimi spretnostmi, s katerimi se lažje znajdemo pri nastopu pred skupino ljudi, mikrofonom, kamero. Mnogo ljudi se sprašuje, kaj bodo povedali na sestanku, konferenci, kako naj se obnašajo in komunicirajo s sodelavci, zato bo tečaj samozavestnega nastopa in hitrega reagiranja na nepričakovane izzive sogovornika koristil vsem poslovnežem. Posel, kjer boste tečajnike učili, kako se soočijo s tremo in strahom pred nastopanjem, je v porastu. Spoznajte jih s komuniciranjem, javnim nastopanjem, tehnikami prepričevanja, pomembnostjo neverbalne komunikacije, z osnovami argumentiranja, pojasnite, kaj je za nastop poleg časovnega okvirja in vsebine še pomembno. Preden se lotite posla, si morate pridobiti dovolj znanja ali najeti trenerja, ki obvlada retoriko in ima dolgoletne izkušnje z javnim nastopanjem. Nato na različne naslove pošljite ponudbo za tečaj, poskrbite za najem prostorov in za udeležence pripravite literaturo. V program vključite snemanje s kamero, da si bodo lahko ob koncu udeleženci ogledali posnetke, opazovali svoj nastop in popravili vse morebitne napake, ki so jih delali na nastopu.

 

Trg

Dober in samozavesten nastop je ključnega pomena za doseganje ciljev. Tisti, ki znajo dobro govoriti, si upajo postaviti zase, so bolj samozavestni in posledično tudi uspešni. Še posebej v poslovnem svetu je skorajda nujno, da znamo dobro komunicirati - tako verbalno kot neverbalno. Tečaj retorike ponudite različnim podjetjem, šolam, televizijskim hišam, novinarjem, predavateljem, osebam, ki skrbijo za stike z javnostjo in drugim, ki se zavedajo, kako pomembno je biti dober govorec.

 

Nasvet

Nikar ne pretiravajte s številom tečajnikov. Naredite raje manjše skupine, saj se boste le tako lahko maksimalno posvetili vsakemu udeležencu posebej. Začnite z začetnim tečajem retorike, nato se postopoma lotite še nadaljevalnih. Prisluhnite željam in pripombam vaših strank. Upoštevajte jih in se poskušajte čim bolj prilagoditi. Ponudite jim možnost plačila na obroke ter ob koncu tečaja zanje pripravite diplome, ki jih bodo navdale s ponosom.

 


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *