|
|||
Svobode in pravice, ki prinašajo ustvarjalnostLjudje so vsa skrivnost uspeha, je prepričana Marjana Lavrič Šulman, direktorica oglaševalske agencije Futura DDB, ki je pri nas tako rekoč že »abonirana« na priznanje agencija leta.
Kako ustvariti uspešno ustvarjalno podjetje, v katerem bodo ljudje radi delali? Najboljši odgovor lahko dobimo iz prakse, pri podjetjih, ki jim to že uspeva. Eno takih je vsekakor oglaševalska agencija Futura DDB, ki je na Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) za svojo uspešnost letos že osmič zapored dobila laskavo priznanje agencija leta. Priznanje je potrditev vodstvu, vsem zaposlenim in tudi zunanjim javnostim, da Futura kot celota dobro in pravilno dela. Toda kaj je njihova skrivnost? Če temu sploh lahko rečemo skrivnost. Ali je njihov uspeh le stvar naključja ali premišljene poslovne strategije?
Odgovor smo poiskali pri Marjani Lavrič Šulman, solastnici in direktorici Future DDB, ki meni, da skrivnost njihovega uspeha izhaja iz ljudi, ki so zaposleni v podjetju. Ljudje so tisti, kjer se začne in konča uspeh podjetja. Zadovoljni zaposleni lahko delajo čudeže, podjetje pa tako pridobi dober produkt, ki ga lahko dobro prodaja in na koncu ustvari dober poslovni rezultat. Vse skupaj je tako preprosto, pojasnjuje naša sogovornica, da se tega skoraj ne da povedati. Poglavitni cilj Future DDB nikoli ni bila rast podjetja po velikosti, temveč predvsem rast kakovosti kakor tudi ohranjanje dobrega vzdušja v podjetju. Velikost je prihajala s kakovostjo in poslovim uspehom. O kakovosti Futurinih izdelkov pričajo številna priznanja in nagrade na festivalih. Danes lahko govorimo že o skupini Futura, v kateri ste poleg Future DDB (ki je krovno podjetje) še dve hčerinski podjetji: Futura PR (za odnose z javnostmi) in Futura Innovatif (za interaktivne komunikacije). Poleg sedeža v Ljubljani ima podjetje predstavništvi še v Zagrebu in Beogradu.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|