|
|||
Sveže pripravljeni organski izdelki za kožoNi skrivnost, da postanejo izdelki za kožo s časom manj učinkoviti in celo nehigienični. Losangeleško kozmetično podjetje Odacite se je odločilo, da bo svojo konkurenčno prednost gradilo na svežini svojih kozmetičnih izdelkov.
Tako podjetje proizvaja sveže narejene organske izdelke za nego kože brez konzervansov. Njihova vodilna teza je, da je svežina ključ učinkovitosti. Na svojih izdelkih zato jasno izpostavijo datum proizvodnje in datum, ko naj bi se izdelek začel kvariti.
Izdelke prodajajo le prek spleta. V podjetju trdijo, da so v tem načinu poslovanja številne prednosti za zdravje, zlasti ob upoštevanju dejstva, da izdelujejo kreme s čim manj kemikalijami. Cene za njihove izdelke se začnejo pri 45 evrih.
Glede na to, da je kozmetična industrija več milijard evrov vreden posel, pomeni, da je še veliko prostora za podjetja, ki se odločijo meriti na izbrane manjše tržne niše.
Več: www.odacite.com
|
|