Svetovalec za odnose z javnostmi

Avtor: | Objava: 08.11.2010


(Big Stock Photo)

Začetni stroški: če nimate ustrezne izobrazbe, računajte na nekaj tisoč evrov stroškov za izobraževanje. Sicer pa za začetek dela zadostuje osnovna pisarniška oprema.
Marketing: internet, oglasi v tiskanih medijih, od ust do ust, direktna pošta
Posebne zahteve: komunikativnost, odprtost, osvojene veščine retorike, dobrodošlo končanje študija, smer komunikologija
Potrebna oprema: računalnik, telefon
Popoldansko delo: da
Je v Sloveniji že konkurenca: da
Čas delovanja: vse leto 
 
Dejstva
Predstavnik za odnose z javnostmi zna pridobiti vidnost podjetja znotraj tržnih segmentov, ki so pomembni za posel. Zna opozoriti na storitve ali izdelke, pritegniti pozornost strank in javnost ter zaposlene pomiriti, ko se v podjetju dogaja kaj nepričakovanega. Pogosto je delo svetovalcev za odnose z javnostmi podcenjeno, saj mnogi še vedno živijo v zmoti in menijo, da je proces vplivanja na oblikovanje naklonjenosti javnosti s spretnim komuniciranjem nepomemben. Toda čedalje več podjetij se zaveda pomembnosti vloge predstavnika za odnose z javnostmi, saj so jih izkušnje naučile, da je ravno uspešna komunikacija pot k napredku ter način, s katerim ohranijo svoj poslovni ugled.  

Trg
Velika podjetja in javne institucije imajo večinoma redno zaposlene svetovalce za odnose z javnostmi. Samostojni svetovalci pa iščejo stranke med majhnimi in srednje velikimi podjetji. Delo torej opravljajo za več strank. Medije obveščajo o novostih v podjetjih, organizirajo novinarske konference, predstavitve v podjetjih, pripravljajo interna glasila …   

Nasvet
Temeljno znanje za opravljanje tovrstnega dela boste dobili na fakulteti za družbene vede, smer komunikologija, če imate možnost, pa se udeležite še tečajev retorike, javnega nastopanja in komunikacije v kriznih razmerah, saj boste z višjo izobrazbo lažje prišli do dela in boste tudi bolje plačani. Postanite član društva za odnose z javnostjo, ki je samostojno krovno nacionalno združenje strokovnjakov s področja odnosov z javnostmi, povežite se z drugimi člani in si pridobite nekaj dodatnih izkušenj.   

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *