Strast je začetek uspeha

Avtor: Nives Pahor | Objava: 08.12.2009

Howard Schultz je iz ljubezni do kave zgradil največjo verigo kavarn na svetu, Starbucks. Njegova formula za uspeh: strast do dela in posluh za zaposlene.


Howard Schultz: »Uspeh nima pomena, če pridete na cilj sami. Več zmagovalcev ko lahko pripeljete s seboj, ne glede na to, ali gre za zaposlene, stranke ali delničarje, prijetnejša je zmaga.« (Foto: Starbucks)

Mnogi med vami ste verjetno že slišali za ameriško blagovno znamko Starbucks, svetovno znano verigo kava barov. Redki med vami pa poznajo človeka, ki stoji za njenim izrednim uspehom, Howarda Schultza, danes 56-letnega predsednika uprave in glavnega stratega, ki mu je v 90-ih letih z veliko mero vztrajnosti uspelo spremeniti odnos do pitja kave v ZDA. V Severno Ameriko je prinesel italijansko tradicijo kava barov in jo zapakiral za množično porabo. S pravimi marketinškimi prijemi mu je uspelo spremeniti malo neznano podjetje, ki je imelo verigo le štirih trgovin, v vodilnega specializiranega prodajalca kave v Severni Ameriki.
 
Odločen ustvariti boljše življenje
 
Howard Schultz je še eden izmed tistih velikih podjetnikov, ki izhajajo iz revne družine. In prav revščina ga je spodbudila, da se je odločil zase ustvariti boljše življenje. »Odločil sem se, da hočem biti sam odgovoren za svojo usodo,« se danes spominja svoje mladosti. Po diplomi iz poslovnih ved se je takoj zaposlil v prodajnem in marketinškem oddelku korporacije Xerox, kjer je v delu blestel. Njegovo delo so opazili celo v švedskem podjetju Perstorp AB, ki je proizvajalo izdelke za dom. Tako so mu pri 26 letih ponudili mesto namestnika direktorja in generalnega direktorja njihove ameriške podružnice, Hammerplast USA.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *