|
|||
Spletne in mobilne skupnostiNov podjetniški fenomen, s katerim bodo številni zaslužili milijone ali celo milijarde evrov.
Spletne ali mobilne skupnosti so nov podjetniški fenomen, s katerimi bo na desetine tisočev podjetnikov zaslužilo milijarde evrov, trdi David Silver v svoji knjigi Pametna začetniška podjetja (Smart Start-ups). Že danes so nekatera podjetja izjemno uspešna, na primer eBay. Če bi bila ta avkcijska spletna stran država, bi bila osmo najmočnejše gospodarstvo na svetu!
Ta podjetniški model ima svoje predhodnike v mrežnem marketingu, kot so na primer kozmetično podjetje Avon, podporne skupine za hujšanje Weight Watchers in poštno podjetje FedEx. Razlika med starim in novim podjetniškim modelom pa je v tem, da pri mrežnem marektingu podjetnik prodaja svoje ali tuje izdelke ljudem v mreži, v spletnih in mobilnih podjetjih pa ljudje plačujejo za virtualni prostor, da si bodo lahko ustvarjali in izmenjevali novice (SMStextNews.com), slike, filme, glasbo, svoje zgodbe (YouTube, Facebook, MySpace), splošno znanje (Wikipedia) in drugo.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|