Snemanje prireditev

Avtor: | Objava: 05.09.2008


(i-StockPhoto)

Začetni stroški: Od 10.000 do 50.000 evrov
Možni zaslužek: Snemanje in montaža prireditve, ki traja dve do štiri ure, staneta približno 250 do 300 evrov. To pomeni, da pridete na kraj dogodka, posnamete dogodek in posnetke zmontirate.
Marketing: Spletna stran, vizitke, letaki, direktna pošta, oglaševanje na izbranih spletnih straneh ter v izbranih revijah in časopisih, marketing od ust do ust …
Posebne zahteve glede izobrazbe/dokumentacije: Jih ni. Ključno je, da znate upravljati z vsemi napravami in programi, ki jih potrebujete.
Potrebna oprema: Dobra kamera, računalnik, DVD-pekač, računalniški program za montažo filmov, telefon, faks.
Podjetje lahko upravljate od doma: Da. Lahko je tudi popoldanska zaposlitev.
Je v Sloveniji že konkurenca: Da
Čas delovanja: Vse leto  

Dejstva
Snemanje prireditev, porok, abrahamov, korporativnih dogodkov in drugih podjetniških srečanj, krstov, birm, obhajil, modnih revij, celo oglasov in videospotov … je čedalje donosnejši posel. Podjetniški, korporativni posnetki so vse bolj priljubljeno marketinško in izobraževalno orodje podjetij.  

Posnetki izpod rok ljubiteljskih snemalcev so sicer simpatični, a ne preveč uporabni, ko gre za resnejšo uporabo. Zato se vse več podjetij pa tudi zasebnikov, ko gre za pomembnejši dogodek, raje obrne na profesionalce.

Za uspešno vodenje posla je potrebno veliko načrtovanja, potreben je tudi določen finančni vložek, predvsem pa so nujne bogate izkušnje.  
 
Trg
Živimo v času videa in fotografije. Vaše potencialne stranke so vsi, ki organizirajo tak ali drugačen dogodek. Storitev lahko ponudite neposredno podjetjem in zasebnikom, ali pa se povežete z obstoječimi marketinškimi agencijami, poročnimi saloni, organizatorji porok, cerkvami …

Nasvet
Udeležujte se izobraževalnih tečajev, da ste vselej na tekočem z novimi trendi v panogi.  

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *