|
|||
Sejmi marketinga in propagandePregled najpomembnejših tovrstnih sejmov v Evropi in naši okolici
Strokovni sejmi so danes povsod po svetu, še zlasti pa v Evropi, eno najučinkovitejših orodij v medorganizacijskem trženju. V primerjavi z drugimi orodji, kot so promocija prek različnih oblik vizualne komunikacije, direktna pošta, strokovni časopisi, odnosi z javnostmi, internet in podobno, katerih pomen se je v zadnjih letih zmanjšal, sta se pomen in delež sejmov v marketinškem spletu podjetij v zadnjih letih ne le ohranila, ampak celo povečala.
V Evropi je danes kar precej sejmov, katerih tema je pospeševanje prodaje. Takšni sejmi se ukvarjajo z vizualnimi komunikacijami, marketingom in s propagando, z direktnim trženjem, različnimi oblikami oglaševanja, s stiki z javnostmi, veliko prostora pa namenjajo tudi promocijskim izdelkom in darilom vseh vrst.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|