Sedem strategij za ohranitev strank

Avtor: Ruth P. Stevens | Objava: 13.09.2007

Obdržati poslovne stranke na konkurenčnem trgu zahteva veliko truda. Predstavljamo vam nekaj preverjenih strategij, ki se med seboj dopolnjujejo.



Trg poslovnih strank ima veliko posebnosti. Poslovnih strank je manj, vendar so dragocenejše, kar pomeni, da ne smete izgubiti niti ene. Kako obdržite poslovne stranke, da bodo med vso konkurenco na trgu še naprej ostale pri vas? V nadaljevanju boste spoznali sedem strateških pristopov, kako ohraniti obstoječe poslovne stranke in doseči, da prinesejo celo dodatni dohodek in dobiček.   
 
1. Izpolnjevanje in preseganje strankinih pričakovanj 

Prva ključna strategija pri trženju za ohranitev obstoječih strank je, da je treba izpolniti obljubo, ki smo jo dali stranki ob njeni pridobitvi. Izpolnjevanje strankinih pričakovanj je najmanj, kar moramo narediti, da si zagotovimo neprekinjeno sodelovanje. Vsako nezadovoljstvo s produktom, storitvijo in izkušnjo pomeni nepremostljivo oviro pri ohranitvi strank. Celo najboljše trženje za ohranitev obstoječih strank na svetu ne more premagati težav s produktom. 

Torej, prvi korak pri razvoju strategije ohranitve strank je zagotovitev obstojnega, konkurenčnega produkta, vsi drugi dejavniki trženja produktov pa morajo biti primerni: da značilnosti takšnega trženja ustrezajo potrebam na trgu, da je njegova kakovost zadovoljiva in da ste mu dali ustrezno ceno in ga dobro prodali. Najpomembneje je torej, da se povsem osredinite na osnovno poslovanje. Brez tega so vsako vlaganje in vsi programi za ohranitev strank obsojeni na propad in izgubo denarja.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *