|
|
Sam svoj mojster za trženjske raziskave in spletne anketeAli lahko brez večjih vložkov vaše podjetje prične samo izvajati spletne ankete? Ali lahko pripravite in objavite take ankete, čeprav niste strokovnjaki za informatiko?Odgovor na obe vprašanji je pritrdilen. Skozi zgodbo g. Novaka boste spoznali tudi, kako. Novak, ki ste ga lahko spoznali v novembrski številki revije, je iznajdljiv podjetnik, ki rad preizkuša novosti. V življenju je preizkusil že marsikaj in zna veliko stvari narediti sam. To se kaže tudi v njegovem zasebnem življenju, kjer sta oba z ženo »hobi mojstra«.
Novak koncept »naredi si sam« s pridom uporablja tudi pri poslu, kar je prenesel na vse zaposlene. Raje, kot da določene storitve naroči pri zunanjih podjetjih, vlaga v izobraževanje zaposlenih, da znajo marsikaj narediti tudi sami. To velja vsaj za tiste funkcije v podjetju, ki so strateško pomembne in jih nerad prepusti zunanjim izvajalcem in zunanjim podjetjem, predvsem zaradi varovanja zaupnih podatkov in ker želi imeti večjo kontrolo nad temi funkcijami. Trženjske raziskave so ena teh funkcij, vendar do pred kratkim ni imel druge izbire in je izvedbo prepuščal trženjsko raziskovalnim podjetjem. Razlog za to je predvsem v kompleksnosti trženjskega raziskovanja in za izvedbo (kvantitativnih) trženjskih raziskav je potrebnega veliko metodološkega znanja in sredstev, kot so npr. anketarska mreža, posebna programska orodja in podobno.
Anketiranje pri (kvantitativnih) trženjskih raziskavah predstavlja največji strošek raziskovanja, ki ga je možno drastično zmanjšati s spletnim anketiranjem. Zaradi tega je veliko profesionalnih trženjsko raziskovalnih podjetij pri nas in v svetu že uvedlo spletno anketiranje, s katerim lahko ponudijo cenovno ugodne, a še vedno zelo kakovostne trženjske raziskave. Tudi reprezentativnost vzorcev in posledično veljavnost rezultatov takih raziskav ni več tako problematična, saj splet uporablja večina prebivalstva.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|