|
|||
Red v poslovnih prostorihVtis, ki ga dobi stranka ob obisku podjetja, pomembno vpliva na njeno predstavo o podjetju. Ne zapravite si ugleda po nepotrebnem.
Primerno urejeni delovni prostori so del celostne podobe podjetja, ustanove, zato je prav, da temu namenimo pozornost, in sicer že takrat, ko strokovnjaki odločajo o estetskem videzu in funkcionalnosti. Za vse drugo smo odgovorni posamezniki, ki delamo in ustvarjamo v teh prostorih.
Navadno je največja težava pomanjkanje prostora, zato je še toliko pomembnejše, da prostor vzdržujemo in ga ne polnimo z odvečnimi stvarmi, ki ne sodijo vanj. S tem mislim predvsem na prazne steklenice, ki ostanejo v pisarnah ob priložnostnih slavjih, prazne krožnike in jedilni pribor, zlasti če v podjetju nimamo ustreznega prostora za malico, rezervna oblačila ali obutev, dežnike ter številne škatle s starimi spisi, za katere dobro vemo, da jih ne bomo nikoli več pogledali. Z vso to navlako prostor še pomanjšamo, da je še manj primeren in vreden svojega imena. Če v dobi računalnikov še vedno potrebujemo škatlo z arhivskim gradivom, jo postavimo tako, da bo čim manj opazna. Rezervna oblačila, če je le mogoče, pospravimo v omare oziroma kam, kjer ne bodo vidni. Čevlji, v katere se preobujemo v pisarni, ne morejo ležati kar pod mizo. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|