Računovodski servisi brez nadzora

Avtor: Nives Pahor | Objava: 11.05.2009

Računovodski servis lahko odpre vsak, omejitev praktično ni. Verjetno je tudi to razlog, da četrtina podjetij ni zadovoljna z najetim računovodskim servisom.


Aleksander Štefanac: »Dober računovodski servis s podjetjem sodeluje. Nanj se lahko podjetnik obrne za nasvet tudi, ko se podaja v nove poslovne izzive.«

Računovodstvo ima v vsakem podjetju ne glede na velikost zelo pomembno funkcijo, ki je ne gre podcenjevati. Zaradi tega je nujno, da računovodski servisi izpolnjujejo pričakovanja podjetij in zagotavljajo visoko raven kakovosti storitev.
 
Pa je tudi v resnici tako? GZS-Zbornica računovodskih servisov je opravila raziskavo med 29.485 slovenskimi podjetji. Tri tisoč izpolnjenih vprašalnikov je pokazalo, da bodo morali računovodski servisi v prihodnje še marsikaj storiti, da bodo njihove stranke zadovoljnejše in da bo več podjetij uporabljalo njihove storitve.
 
Ključne ugotovitve raziskave
 
V skladu s pričakovanji je raziskava potrdila, da večina podjetij (86 odstotkov) uporablja tovrstne storitve. Razlog? Ker je to stroškovno ugodneje, kot če bi sami zaposlili človeka za polni delovni čas. »Računi za malo podjetje nikoli ne dosegajo tako visokega zneska, da bi se splačalo koga zaposliti,« meni predsednik zbornice Aleksander Štefanac.
 
Med anketiranimi podjetji je kar četrtina takih, ki s storitvami računovodskih servisov niso v celoti zadovoljna. Predvsem se nezadovoljstvo kaže pri natančnosti izvedbe storitev, poznavanju zakonodaje, obveščanju o novostih in spremembah, pomembnih za poslovanje podjetja. Podjetja od računovodskih servisov pričakujejo predvsem zagotavljanje kakovosti storitev, natančnost, poznavanje zakonodaje in usposobljenost za svetovanje. Z nobeno od teh lastnosti pa podjetja niso najzadovoljnejša.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *