|
|||
Razmišljajte o prodaji strankinih izdelkovNe razmišljajte le o tem, kako bi prodali čim več svojih izdelkov. Osredinite se raje na ideje, ki bi lahko povečale prodajo vaše stranke – tudi s pomočjo vaših izdelkov – in prodaja bo zagotovo zrasla tudi vam.
Na stotine oglasov preži na vaše stranke prav vsak dan. Že zjutraj na poti na delo jih po radiu slišijo kak ducat, nato jih v pisarni pričaka pregled pošte, med katero je veliko ponudb, brošur, vabil in akcij. Pri pregledu elektronske različice pošte se zgodba ponovi: e-obvestila, promocijske akcije in enkratne priložnosti si konkurirajo za pozornost vaših strank, kar se le še nadaljuje v obliki množice oglasov na raznih spletnih straneh.
Toda tako kot vi so tudi vaše stranke zaposlene predvsem z mislimi o svojih opravilih in aktivnostih: kako urediti stojnico na bližajočem se sejmu, katerega izmed kandidatov zaposliti, kje najti nove potencialne stranke, kako preurediti poslovne prostore, katere storitve dodati k obstoječi ponudbi in podobno. V obilici dela se nimajo časa posvetiti vsebini vseh teh oglasov in ponudb. Pa čeprav so slednji ponavadi precej neposredni: na primer oglas za večnamenski tiskalnik s pripisom, da je kakovosten in varčen z barvo. Toda tistih nekaj sekund, ki jih potencialna stranka nameni vsakemu oglasu, ne bo dovolj, da bi stranka razmislila, kako ji lahko ravno vaš tiskalnik reši njen problem, olajša odločitev ali pomaga pridobiti kakšno novo stranko. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|