Primer resne strategije v franšizingu

Avtor: Nives Pahor | Objava: 07.11.2006

Mitja Sojer je razvil ne le eno, ampak kar dve uspešni franšizni verigi frizerskih salonov. Gre za različno cenovno in geografsko pozicioniranje. Obvlada finančne, pravne in psihološke ovire za širjenje franšize.


Mitja Sojer zaupa svoji franšizi.

Mitja Sojer verigi Mič Styling in Simple uspešno širi tako doma kot tudi v tujini (še posebej v državah nekdanje Jugoslavije), saj prav zdaj odpira prvi franšizni salon Simple v Pragi. Svoj prvi franšizni sistem je začel graditi na začetku devetdesetih let, natančneje leta 1994. Takrat je imel samo salon Mič Styling. Ko je začel posel širiti in odpirati nove frizerske salone pod blagovno znamko Mič Styling, je začel intenzivneje razmišljati tudi o različnih poslovnih strategijah, ki bi mu pomagale pri širitvi posla. Takrat je imel pod svojim okriljem skupino dobrih, mladih frizerjev, v katere je veliko vlagal in za katere je vedel, da ne bodo vse življenje zaposleni samo kot frizerji. Zavedal se je, da jim mora ponuditi nekaj več, sicer bodo začeli odhajati in odpirati svoje salone, kar bi bila za vse velika izguba. Da do tega ne bi prišlo, jim je ponudil poslovno sodelovanje v obliki franšize. V tujini je bil takrat franšizing že zelo znana oblika poslovanja, pojasnjuje Sojer. Tako so lahko tudi v praksi videli, da lahko taka oblika sodelovanja zelo dobro deluje. Odločili so se (sicer prilagojeno slovenskemu okolju), da razvijejo franšizo za salone Mič Styling.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *