|
|||
Preklop na brezpapirno poslovanjeČe se pri poslovanju srečujete z velikimi količinami papirjev, razmislite o zamenjavi papirnatega poslovanja z elektronskim. Tako boste v poslovnih prostorih pridobili kar nekaj prostora, da o pozitivnih učinkih za okolje niti ne govorimo.
Skoraj ne mine teden, da podjetniki ne bi dobili ponudbe za uvedbo e-arhivov, e-poslovanje ... Vedno z navajanjem podatkov, ki kažejo na to, da brez uporabe teh programov poslujemo neracionalno. Pa so ti programi za podjetnika resnično koristni?
Odgovor je preprost: Odvisno od podjetnika! Koristni so, če želite slediti modnim trendom pri uporabi informatike oziroma če se odločite in uvedete del, ki je za vas uporaben. Odgovor »ne« pa pride v poštev, če ste med tradicionalisti, ki jim sedanji sistem evidentiranja in ravnanja z dokumenti zadošča. S temi se ne bomo ukvarjali, kajti gre za osebno prepričanje, ki ga ne bi spreminjali.
Osnovno opremo že imate Dejstvo je, da moramo skoraj vsak prejeti papirnati dokument posredovati komu in ga shraniti v rednik ali po domače fascikel. Praviloma morajo dokumenti tudi zakrožiti v podjetju, povzročiti reakcijo (potrditev računa, izdajo računa, sprejem ponudbe, sklenitev pogodbe …). Zaradi tega moramo precej dokumentov kopirati ali pošiljati po faksu. Tudi te pogosto ponovno arhiviramo. Izgubljajo se nam e-poštna sporočila, ker ostajajo v računalnikih, ki jih včasih pobrišemo. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|