|
|||
Predstavitev novih trendovV Turčiji sta organizatorja predstavila prihajajoči sejem IFA, ki bo med 5. in 10. septembrom v Berlinu, ter tudi najnovejše trende na področju uporabniške elektronike in industrije hišnih aparatov.
Globalno konferenco za novinarje o sejmu IFA, tako kot sam sejem IFA, vsako leto organizirata Messe Berlin in nemško Združenje za uporabniško in komunikacijsko elektroniko (gfu). Prvi dan dogodka je potekala vrsta predavanj direktorjev podjetij, ki so dogodek podprli kot sponzorji. Večinoma gre za podjetja, ki redno nastopajo na sejmu IFA: B/S/H, Grundig, Karcher, Miele, Panasonic, Philips, TCL, TP Vision, Vestel, WMF in Woox. Priložnost, da se predstavi svetovnim medijem, je izkoristil tudi turški Vestel, skupina 29 podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem tehnologij in programske opreme, s proizvodnjo in distribucijo na področju uporabniške elektronike, hišnih aparatov, razsvetljave in celo obrambe. Prisotna podjetja so svoje najnovejše izdelke in rešitve prikazala tudi na posebnih stojnicah na razstavi, ki je spremljala dogodek. Direktor za evropske raziskave pri DisplaySearch Paul Gray pa je predstavil nove trende na področju uporabniške elektronike, med drugim nezadržno širjenje mobilnih naprav, prihod novih modelov ukrivljenih televizorjev, prehod na višjo kakovost slike (4K), širitev pametnih zapestnic in podobno.
Širitev prostora in vsebine
Namestnik direktorja Nemškega združenja za hišne aparate (ZVEI) Klaus Wührl je v svojem predavanju napovedal, da bo letos, tako kot je lani, svetovni trg gospodinjskih aparatov porasel za 3 odstotke. Direktor za potrošniško elektroniko pri GfK Juergen Boyny je ocenil, da se lahko po lanskem upadu znova pričakuje rast trga uporabniške elektronike, letos za odstotek, v letu 2015 pa za 5 odstotkov, zahvaljujoč predvsem ponovni rasti prodaje televizorjev in osebnih računalnikov. Drugi dan je na glavni (globalni) konferenci Hans-Joachim Kamp, predsednik nadzornega sveta gfu, med drugim poudaril, da je IFA »za industrijo, trgovino, uporabnike in medije najpomembnejši trg za pripravo na dinamično novoletno sezono, ki bo z novim kongresom, tradicionalno velikim številom novih izdelkov in inovativnimi rešitvami postavila nove standarde«.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|