|
|||
Pravi »maher« spletnih strani in trgovinŠirjenje svetovnega spleta, v matrici katerega se z bliskovito hitrostjo kopičijo nove informacije, predstavlja dobičkonosno priložnost z velikimi razsežnostmi. Nekaj utrinkov iz svoje svetle podjetniške poti na področju spletnih rešitev nam je zaupal Marko Maher.
»Ko smo bili še mladi, smo v hotelu Union pogosto kresali razne zamisli. Kolegica, ki je bila takrat zadolžena za marketing, je dejala, da ji je všeč naziv spletna postaja. Ta je, mišljen kot postaja ljudi, ki dinamično razmišljajo o spletu kot orodju za doseganje poslovnih ciljev, postal ime podjetja,« navdušeno razlaga Marko Maher, podjetnik, ki navzlic telesni invalidnosti spretno premaguje zahtevne višave podjetništva.
Uspeh je v marljivosti
Marko Maher kot direktor in večinski lastnik podjetja spletnaPOSTAJA skrbi za snovanje in uresničevanje vizije podjetja, ki je postati prepoznavno evropsko podjetje informacijske tehnologije. Podjetje naj bi z znanjem in s profesionalnim pristopom celovito reševalo spletne izzive strank. Pri tem so v pomoč številna vodila. Ključno je, da se na nišnem področju spletnih rešitev za mala in srednje velika podjetja postavlja nove trende in smernice z lastnimi rešitvami.
»Ves čas stremimo k cilju biti boljši, hitrejši in bolj fleksibilni od konkurence. Na razpršenem trgu spletnih strani in trgovin želimo narediti večji preboj. Več kot 450 uspešno izvedenih projektov v zadnjih dveh letih in pol nam daje dodaten zagon in dokazuje, da smo na pravi poti,« zatrjuje Maher.
Od študija prava do podjetniške žilice
Marko Maher je po izobrazbi univerzitetni diplomirani pravnik, vendar v pravu ni našel pravega izziva. Že v času študija je nabiral izkušnje pri prodaji in programiranju lastnega programa za enostavno delo z računi. Ob koncu tretjega letnika študija je soustanovil podjetje. S poslovanjem v Sloveniji je začel leta 2003, leta 2010 pa je z lastno prodajno podružnico začel poslovati na belgijskem trgu.
O samem zagonu pravi: »Začetki poslovne poti so bili zanimivi, ker je bilo veliko novih stvari in idej, hkrati pa malo podjetniškega znanja, referenc in seveda financ. Imel pa sem veliko vztrajnosti za realizacijo idej. Že takrat sem verjel v svetlo prihodnost spleta. Lahko rečem, da je bila ključna poslovna odločitev, ki je vplivala na hitro rast podjetja v preteklih letih, specializacija v splet in opustitev vseh ostalih dejavnosti, recimo grafičnega oblikovanja.«
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|