|
|||
Poslovne vizitkeS poslovno vizitko se predstavimo novim poslovnim partnerjem, zato se izdelave vizitke ne lotimo z levo roko.V poslovnem svetu so danes vizitke postale obveza. Poleg tega je vizitka postala informacija o osebnem slogu posameznika, podjetja ali ustanove. Zato je nujno, da pred tiskom poslovnih vizitk dobro premislimo o vrsti in kakovosti papirja, barvi, tipografiji črk ali pa delo prepustimo dobremu oblikovalcu, tako da oblikovana kartica dejansko predstavlja poslovno dejavnost, s katero se posameznik, podjetje, ustanova ukvarja.
Ne smemo pozabiti, da vizitke niso oglasni pano, zato naj bodo umirjene, elegantne, zadržane. Pred natisom vsebino, ki je na vizitki, vedno dajmo v pregled lektorjem in še enkrat preverimo, ali je zapis številk pravilen. Podatki na vizitki Danes ni več zelo strogih zapovedi glede velikosti vizitke, čeprav naj mere ne bi presegale deset krat sedem centimetrov. Vedno bolj se uveljavlja velikost kreditne kartice. Na službeni poslovni vizitki morajo biti naslednji podatki:
- ime in priimek (nikoli priimek in ime) - morebitni akademski nazivi (magister, doktor, profesor …) - položaj, funkcija, ki jo oseba opravlja
- ime in logotip podjetja - naslov, številka stacionarnega telefona, številka faksa – če ga še uporabljate - elektronska pošta (nikoli zapisano kot E-mail). Številk prenosnih telefonov načeloma ne pišemo na vizitke, izjema so posamezni poklici, kjer se delo opravlja v glavnem na terenu ali zaradi drugih posebnosti. Sicer pa še vedno velja, da številko prenosnega telefona pripišemo z roko, na zadnjo stran vizitke, samo tistemu, komur res želimo. Zlasti to velja za osebe, ki so visoko na hierarhični lestvici v podjetju, saj bi jih tako lahko prav vsi klicali in tako tudi lahko nadlegovali po nepotrebnem. Zato je prav, da tudi oblikovalci ne pozabijo pustiti zadnjo stran prazno, predvsem uporabiti papir, na katerega lahko pišemo in se črnilo prime. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|