Poslovanje podjetja na vaši dlani

Avtor: Jernej Horvat | Objava: 10.03.2014

Mobilnost je ena izmed stalnic vsakdanjega življenja podjetnika. Obiski potencialnih in novih strank, poslovni dogodki in ostale obveznosti pomenijo manj časa v pisarni ter več na poti. Mobilne naprave nam že omogočajo, da smo prek e-pošte in telefonskih klicev v stalnem stiku z ljudmi. Sedaj pa nam je na voljo tudi storitev, ki nam prek pametnih telefonov omogoča in olajša pregled nad samim poslovanjem podjetja.


Grafično lepši in preglednejši prikaz analitike storitve Google Analytics.

Slovenska scena zagonskega podjetništva redno pripravlja pozitivna presenečenja. Številni slovenski podjetniki razvijajo storitve, ki se brez težav primerjajo s konkurenco iz tujine in jo marsikdaj tudi premagajo. Med njimi je po novem ekipa, ki stoji za razvojem mobilne aplikacije Databox. Aplikacijo, namenjeno poslovnim uporabnikom, bi lahko opisali kot agregator izbranih spletnih virov informacij o poslovanju podjetja. Poleg možnosti povezave s spletnimi viri se lahko z aplikacijo povežejo tudi drugi viri podatkov, ki jih podjetje uporablja pri svojem poslovanju. Na ta način obljubljajo enostaven pregled nad vsemi relevantnimi podatki tekočega poslovanja podjetja ob vsakem trenutku prek pametnih telefonov.

 

Najbolje je začeti z zmago

 

Prvič se je širša javnost z aplikacijo Databox seznanila lansko leto. Na enem izmed številnih dogodkov zagonskega podjetništva v Silicijevi dolini, konferenci DEMO, so se v kategoriji Best Big Data Startup zavihteli na prvo mesto. Poleg večje medijske pokritosti se s tem zagotovijo tudi prvi uporabniki, ki so ključni za nadaljnji razvoj produkta. Konferenca DEMO je že drugi uspešni mejnik, saj so pred tem uspeli prepričati enega izmed najbolj uglednih inkubatorjev, TechStars. Po besedah Davorina Gabrovca, CEO in soustanovitelja podjetja Zeppelin Inc., pa niso čakali zgolj na odziv prvih uporabnikov na trgu, ampak so že v času samega razvoja vključili vodilne kadre v podjetjih. Na ta način želijo produkt čim bolj približati potrebam svojih ciljnih strank. Kot pri marsikaterem drugem slovenskem zagonskem podjetju so se tudi pri Zeppelin Inc. odločili, da bo glavni razvoj storitve potekal v Sloveniji. Poslovni del pa je, zaradi bližine ciljnih strank, lociran v ZDA.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *