|
|||
Poskrbite za zadovoljstvo zaposlenihSe vam zdi zadovoljstvo zaposlenih tema za velika podjetja? Ne drži. Vsak podjetnik lahko hitro in brez dodatnih stroškov z nekaj enostavnimi ukrepi izboljša zadovoljstvo zaposlenih.
Pogosto mislimo, da so zaposleni zadovoljni zato, ker delajo v uspešnem in velikem podjetju, vendar je ravno nasprotno. Zadovoljstvo zaposlenih je namreč eden izmed osnovnih pogojev, da podjetje lahko postane in tudi ostane uspešno. Najbrž se sprašujete, kako lahko povprečno malo podjetje sploh doseže visoko stopnjo zadovoljstva svojih zaposlenih, če jim zaradi majhnosti ne more zagotoviti na primer izrazitega napredovanja po karierni lestvici, če jim zaradi finančnih omejitev ne more ponuditi visokih denarnih spodbud ali ugoditi vsem željam po usposabljanju in podobno. Vse to jim lahko uspe, celo veliko hitreje in enostavneje, kot je to mogoče doseči v velikem podjetju. Poglejmo si, kako in s kakšnimi ukrepi.
Enajst temeljnih ukrepov za večje zadovoljstvo zaposlenih Osnovno pravilo pravi, da vse metode in tehnike za povečanje stopnje zadovoljstva zaposlenih čim bolj prilagodimo posamezniku, vendar je kljub temu priporočljivo, da najprej uvedemo prijeme, ki povečujejo zadovoljstvo vseh zaposlenih. Tovrstne ukrepe, ki so v praksi najučinkovitejši in ki jih še posebej v malem podjetju lahko začne takoj in brez dodatnih stroškov izvajati vsak podjetnik, lahko strnemo v naslednjih enajst točk: Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|