|
|||
Pohod mini prenosnikovMedtem ko se bo skupna prodaja računalnikov letos zmanjšala za 3,2 odstotka, se bo povpraševanje po mini prenosnikih podvojilo, tako pri posameznikih kot tudi v podjetjih.
Potrošniške tehnologije vse bolj prodirajo v podjetja in vplivajo na različne poslovne segmente, od proračuna do izbora opreme. Zadnja leta smo to še najbolj videli pri množičnem uvajanju pametnih telefonov in rešitev neposrednega sporočanja (komuniciranja v realnem času prek interneta). Zdaj se nekaj podobnega dogaja z mini prenosniki oziroma s spletnimi prenosniki (angl. netbooks, po analogiji z notebooks). »Mini prenosniki prihajajo v podjetja kot spremljevalni, sekundarni prenosniki, ki jih zaposleni sami kupujejo,« pojasnjuje Leslie Fiering iz analitskega podjetja Gartner. »Vprašanje pa je, ali so že toliko napredni, da lahko 'uradno' postanejo podjetniški računalniki.«
Svetla točka rasti Nekatera podjetja so mini prenosnike že sprejela, druga še zmeraj previdno odlašajo z uvajanjem, tretja pa se temu valu za zdaj upirajo. Vendar pa velikega vpliva fenomena mini prenosnikov ni mogoče ignorirati, posebej zato, ker se njihova prodaja še naprej hitro povečuje. Po ocenah analitskega podjetja Gartner je bilo lani v svetu prodanih 5,2 milijona mini prenosnikov, letos pa jih bo 7,8 milijona, skoraj 50 odstotkov več. Tajvanska raziskovalna ustanova Market Intelligence Centre (MIC) je podala še bolj optimistično oceno o prodaji – 8 milijonov mini prenosnikov lani in celo 18 milijonov letos, kar je 128 odstotkov več. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|