|
|||
Podjetnik gre v hotelZa dober počitek na poti je pametno izbrati ustrezen hotel. Tudi ko ga najdete, vas lahko spravi v slabo voljo vrsta podrobnosti.
Na tečaju se nas je zbralo šestnajst. Vsi smo bili pogosti poslovni potniki, ki veliko noči preživijo v hotelih. Predavateljica je naredila zanimivo anketo o tem, kaj je najpomembnejše v hotelu. Ni bila ne hrana, ne internet, ne cena! Daleč nad vsem se je znašla postelja. Udobna, široka, ravno prav trda, z velikim izborom blazin … V tem prispevku bomo pogledali dejavnike, ki jih mora poslovnež na poti upoštevati pri izboru hotela, sobe in vsega, kar lahko bivanje daleč od doma naredi prijetno in posledično poslovno uspešno.
Izbira in rezervacija hotela
Velik del dobre namestitve opravite že ob izbiri in rezervaciji hotela. Najprej je pomembna lokacija. Je blizu letališča, blizu poslovnega partnerja, v središču mesta, v industrijskem območju? Je tam varno? Boste potrebovali prevoz ali boste imeli lastnega? Če slednje, ima hotel urejeno parkirišče? Ga morate doplačati? Dobro je, da sproti preverite, ali ni v bližini kakšnega gradbišča ali drugega hrupa. Na poti potrebujete mir in počitek.
Izberite tip in razred hotela. Je cena ustrezna? Višji razred hotela z več zvezdicami navadno pomeni boljšo kakovost, večjo čistočo, več storitev in prilagodljivosti. Potrebujete le sobo ali apartma (če ostajate dlje in si boste tudi sami kaj skuhali)? Pozanimajte se za priporočene hotele – pa naj gre za podjetje, ki ga obiskujete, ali za konferenco, ki se je udeležujete. V obeh primerih se podjetje oziroma organizator s hotelom dostikrat domeni za nižje cene. Kakšne dodatne storitve vam ponuja hotel – poslovni center, restavracije, fitnes? Mnogi podjetniki večino preostalega časa na poti prežive v hotelu, kjer zelo prav pride dobra restavracija in možnost rekreacije.
Ko hotel izberete, ga rezervirate. Po internetu to storite ceneje. Ceno znižate tudi z vnaprejšnjim plačilom, vendar ta ne omogoča enake prilagodljivosti kakor višja cena. Pri slednji lahko sobo odpoveste tudi na dan prihoda, če tega na storite, pa vam zaračunajo prvo noč. Ob rezervaciji označite oziroma sporočite morebitne posebnosti – pozen prihod, morda članstvo v hotelskem programu zvestobe (da vas bodo bolje obravnavali in prišteli nove točke), po možnosti navedite še letalsko linijo, s katero prihajate. Pozanimajte se, kako pridete do hotela, morda imajo organiziran hotelski prevoz.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|