Podjetja se premalo trudijo za nove stranke

Avtor: | Objava: 06.04.2009

V naši raziskavi smo ugotovili, da se podjetja kljub krizi premalo trudijo za nove stranke, da slabo komunicirajo z njimi, da nekatera niti ne odgovarjajo na povpraševanja strank.



Eno od pravil poslovanja v krizi je, da mora podjetje še bolj misliti na svoje stranke, še več komunicirati z njimi in jim ponujati še boljše storitve. Pa to podjetja upoštevajo? V obdobju med 16. februarjem in 4. marcem sta revija Podjetnik in podjetje Skrivnostni nakup med ponudniki oken izvedla raziskavo, s katero smo preverili, kako podjetja odgovarjajo na povpraševanja strank. Namen raziskave je bil ugotoviti, ali si ponudniki oken (to dejavnost smo izbrali naključno), v času krize bolj prizadevajo za stranke.
 
Podjetje Skrivnostni nakup je 21 ponudnikom oken po elektronski pošti poslalo povpraševanje za okna za obnovo starejše hiše. Ponudnike smo povprašali, katera okna oziroma materiale nam priporočajo, kakšna je cena izdelkov in kakšen je rok dobave. Povpraševanje smo poslali podjetjem iz vse Slovenije in različnih velikosti, glede na število zaposlenih.
 
Na povpraševanje vsi sploh ne odgovorijo
 
Mednarodno priznani marketinški strokovnjak Peter Drucker pravi, da je edini namen poslovanja podjetja ustvarjanje zadovoljne stranke. Da bi ponudnik oken v konkretnem primeru zadovoljil stranko, pa mora poleg kakovostnih izdelkov ponuditi še veliko več. Biti bi moral odziven, stranki ponuditi odgovore na vsa zastavljena vprašanja in predvsem ponuditi nekaj več. Vendar pa rezultati tega niso pokazali.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *