Pesmi, ki vam pomagajo hujšati

Avtor: | Objava: 03.04.2008



SkinnySongs, motivacijska in energična glasba za vadbo, je kreativna domislica Heidi Roizen, nekdanje tvegane kapitalistke pri Mobius Venture Capital.  
 
Ideja za SkinnySongs se je rodila, ker si je Heidi zaželela poslušati dobro in kakovostno glasbo, ki bi jo motivirala in spodbujala pri hujšanju in oblikovanju telesa. Hotela je zabavno in energično glasbo, katere besedila bi jo nagovarjala k skrbi za telesno težo in oblikovanje telesa. Iskala je glasbo, s katero se bo dobro počutila, ki jo bo napolnila z novo energijo za doseganje ciljev. Žal na trgu ni našla ničesar, kar bi jo res motiviralo. Tako se je odločila, da pesmi napiše sama.  

Že na začetku pa se je pojavil »manjši« problem. Na glasbo se ni ravno spoznala. Poleg tega tudi na področju glasbene industrije ni bila ravno doma. A kot pravijo, ni pomembno, kaj znaš, pač pa koga poznaš. In Heidi je poznala veliko ljudi. In ker je dobra tudi pri prepričevanju ljudi, je najprej prepričala glasbenega producenta George Dalyja in tekstopisca Davida Malloya (dvakratnega nominiranca za glasbeno nagrado grammy) ter številne druge priznane glasbene izvajalce, da so sprejeli izziv, in skupaj so uresničili projekt. Med pesmimi najdete naslove, kot so: »I'm a Hottie Now«, »Think I'll go to Saks«, »Use It or Lose It«. 

Zgoščenka SkinnySongs je izšla decembra 2007, ravno pravi čas za novoletne dietne zaobljube. Prodaja pa se že v spletnih trgovinah Amazon, iTunes in SkinnySongs.  

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *