Okus zelenega zlata

Avtor: Metka Nograšek | Objava: 08.07.2010

Gorazd Kocbek je družinsko oljarno spremenil v resno podjetje, ki nenehno razvija nove izdelke in jih tudi izvaža.


Gorazd Kocbek

Podjetnik Gorazd Kocbek je nekaj let nazaj prevzel družinsko Oljarno Kocbek, posel, ki ga je leta 1929 na noge postavil njegov ded. Kot pravi, je podedoval dobro blagovno znamko, iz katere želi iztisniti čim več.  

Pridelavo bučnega olja danes predstavlja samo še del vaše proizvodnje, kjer je sicer vse povezano z bučami.
Od vsega začetka pri nas gradimo na tradiciji in kakovosti, ki jo vsako leto nadgradimo s kakšno noviteto. Na tržišču imamo odlično bučno in sončnično olje. V specializiranih, delikatesnih prodajalnah ponujamo še linijo bučnega olja iz izbranih in prečiščenih semen. Sem sodijo tudi darilni paketi in poslovna darila, ki zajemajo: testenine, piškote ter čokolado Strast. Lahko bi rekel, da so to izdelki višjega kakovostnega razreda za tiste, ki si želijo poizkusiti nekaj več. Naši izdelki odhajajo tudi na tuja tržišča ter v izbrane gostilne in restavracije.  

Od kod ideja za izdelavo čokolade Strast?
Ideja se je porajala nekaj časa, manjkalo mi je le ustrezno znanje o čokoladi. Prijatelj me je spoznal s čokoladnim mojstrom, ki je zadevo spravil v tek. Odločil sem se, da bo čokolada vsebovala cela bučna semena, katerim smo dodali bučno olje in 54 odstotkov kakavovih delcev. Nismo dodali 70 odstotkov kakava, ki je sestavni del zdravilne čokolade, saj ta ustvari grenek okus, krog ljudi, ki jim je to všeč, pa je majhen. Smo pa po prvi čokoladi dodali še štiri povsem nove okuse. Tako je nastala čokolada z ocvrto čebulo, s suhimi slivami in z žganjem, bela čokolada in temna 72-odstotna čokolada.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *