Oglaševanje na kolesih

Avtor: Metka Nograšek | Objava: 07.12.2009

Oglase dobimo skoraj povsod. V zadnjem času tudi na kolesih, s katerimi se vozijo hotelski gostje.


Mihael Recek

Mihael Recek, direktor reklamne agencije Media iN je inovator v oglaševanju. Prvi v Sloveniji je uvedel oglaševanje na kolesih. Sledi besedam Henryja Forda: »Kdor preneha z reklamiranjem, da bi tako prihranil denar, lahko prav tako zaustavi svojo uro, da bi prihranil čas!«
 
Kdaj ste se začeli ukvarjati z oglaševanjem?
Pred približno petimi leti, takoj po končani srednji šoli. Začetek je bil spletni portal, ki je vodil v iskanje novega, inovativnega.
 
Ste imeli vzornika?
Da, zahvalil bi se direktorju Gospodarske zbornice v Pomurju, Robertu Grahu. Ima velike zasluge za to, da smo se tega posla sploh lotili. Podal je odločilni ja, ko še nismo bili trdo odločeni za dejavnost.
 
Od kod ideja za oglaševanje na kolesih?
Sprva sem razmišljal o uvažanju in prodaji koles po trgovinah. Takrat se mi je porodila ideja o oglaševanju na kolesih. Do nje je prišlo spontano, je patentno zaščitena. Končni projekt sem uresničil v približno osmih mesecih. 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *