Oglaševanje na iskalnikih

Avtor: Robert Rolih | Objava: 12.10.2009



Oglaševanje v iskalnikih, na primer v Googlu, je precej drago. Imate kakšne izkušnje, kakšen je učinek teh oglasov, se sploh splača vlagati vanje? Imamo namreč izdelek, ki bi ga prodajali na svetovnem trgu, in je tako oglaševanje pač ena od možnosti.
 
Zagotovo je vsako oglaševanje predrago, če nam prinese premalo kupcev in s tem ne pokrijemo stroškov. Seveda pa je slika lahko tudi obratna in je oglaševanje lahko izjemno dobičkonosna investicija. 
 
Zanesljiv odgovor na vprašanje, ali bo oglaševanje v Googlu učinkovito in dobičkonosno za vaš produkt, poznata le vedeževalka Mojca in njena čarobna krogla. Ker pa vedeževalkam sam ne zaupam preveč, bi se v vašem primeru obrnil na drug, bolj znanstven prijem. Imenuje se testiranje.
 
Kaj morate torej narediti? Preden se odločite za večje vložke v oglaševanje, namenite temu manjšo vsoto denarja in natančno spremljajte odzive. Vaša spletna stran mora biti seveda izrazito prodajno usmerjena in mora zahtevati takojšen nakup ali kakšno drugo akcijo (da lahko merite konkreten učinek in ga primerjate s stroški). Tako boste lahko z manjšim denarnim vložkom in tveganjem videli, ali se vam oglaševanje splača ali ne.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *