Ocena strani www.mesojedec.com

Avtor: | Objava: 10.11.2003



Skupna ocena: 2,7  

 
Tomo Glažar: 

Strategija spletnega nastopa: Delno ustrezna in namenjena samo potencialnim kupcem vozil volkswagen.

Uporabniški vmesnik: Zmeden. Obstajajo kar trije meniji, od tega sta dva vsebinsko enaka, tretji pa ne deluje.

Vsebina: Vsebine so skromne, vendar najdem najnujnejše kontaktne informacije. Nova vozila so predstavljena s povezavo na spletno mesto uvoznika. Aktualnih vsebin ni.

Kreativna zasnova: Zastarela in nekakovostna. Ni optimalne razporeditve vsebin znotraj posamezne spletne strani. Slaba kakovost grafičnih elementov.

Storitve: Katalog rabljenih vozil je v primerjavi s prej opisano stranjo poln. Uporabniški vmesnik kataloga je precej neposrečen in zahteva precej dobre volje ter potrpljenja za resno uporabo. Ko končno pridemo do želenega vozila, sta nam je na voljo kalkulacija kredita in stik s trgovcem. Obe možnosti žal med seboj nista povezani, zaradi česar ni mogoča oddaja konkretnega povpraševanja.

Točka evforije: Ponudba rabljenih vozil

Točka depresije: Tehnična in kreativna izvedba spletnega mesta

Ocena
: 2,5    


Sašo Jankovič: 

Umirjena, konzervativna zasnova strani lepo odraža značaj velikega koncerna z dolgo tradicijo, ki stoji za obravnavanim trgovcem z avtomobili. Kaže se tako v pregledni zgradbi strani, kot v umirjeni sivo-modro-beli barvni kombinaciji, odsotnosti ekstravagance pa spričo omenjenega značaja koncerna ne moremo šteti za primanjkljaj. Pohvaliti velja informacijo o lokaciji, še zlasti pa nevsiljivo predstavitev kontaktnih oseb, kar je prijetno nasprotje vse prepogostim brezosebnim elektronskim obrazcem. Vprašanje pa je, ali ne bi energije za oblikovanje obvestila o tem, da je stran »optimirana« le za novejše brskalnike, raje vložili v prilagoditve strani vsem različicam brskalnikov, ki so še v uporabi.
 
Ocena: 4   


Andrej Remškar: 

Pri postavljanju te spletne predstavitve so avtorji (ali naročniki?) za moj okus vse skupaj kar malce preveč poenostavili. Oblikovno je videti, da so strani nastale na osnovi smernic, ki jih postavlja centrala. Z vsebinskega vidika je pohvalno, da nas na prvi strani čaka tisto, kar najpogosteje potrebujemo: naslov, telefon in delovni čas. Jasno povedo, da Volkswagne tudi servisirajo, na voljo sta še zemljevid z lokacijo in seznam kontaktnih oseb. Problem pa je, da se tu vsebina skoraj neha – ni nobene informacije o aktualnem prodajnem programu, cenah ali akcijah. Kaj šele o tem, zakaj bi avto kupil ali servisiral prav pri njih. Povezava »Modeli vozil« nas odpelje kar na prvo stran slovenskega Volkswagna. Sistem za pregled ponudbe rabljenih vozil je za uporabo malce okoren, še zlasti ker ob majhni ponudbi ponuja preveč kriterijev za omejitev izpisa. Videti je, da je v ozadju prilagojen zunanji sistem, saj to področje niti oblikovno niti po načinu nagovora ne deluje skladno z drugo predstavitvijo.  

Za konec: kakšen pomen pripisujejo internetu (in kako cenijo virtualne obiskovalce), pokaže dejstvo, da noben gumb v nogi strani ne deluje. Kako hitro bi ukrepali, če bi jim v salonu škripala vhodna vrata?

Ocena: 2 

Opombe:
- rabljeni avtomobili: 14 zadetkov (sistem weltauto.com),
- nič o modelih,
- noga ne deluje (zdi se, kot da je »korporativna«, od centrale)   


Robert Rolih 
 
+ Pohvala gre predvsem zelo osebni predstavitvi dejavnosti podjetja s slikovnim gradivom, ki prikazuje zaposlene podjetja, salon in servis. Podjetje obiskovalcu ponudi tudi zemljevid lokacije podjetja in odpiralne čase. 

- Graja gre predvsem na račun slabo uporabnega iskalnika po rabljenih vozilih, ki ni intuitiven. Zato njegova uporaba pusti precej slab vtis. Besedila na strani so neosebna in govorijo le o podjetju. Smiselno bi bilo pripraviti besedila, ki se posvečajo kupcu in poudarijo prednosti sodelovanja s podjetjem.

Ocena: 2,5
 

Stanko Blatnik   

Spletno mesto je enostavno oblikovano, navigacija je preprosta, vendar imam določene pripombe:
  • Povezava »modeli vozil« ne deluje
  • Obrazec in iskanje rabljenih vozil je nepregledno in slabo oblikovano Uporabnik se bo precej namučil, da bo našel, kaj ga zanima.
  • Stran je izdelana z okvirji in nima metatagov, kar ni dobro, ker bo imela malo zadetkov na iskalnikih


  • Ocena: 2,5

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *