Skupna ocena: 1,32
Stanko Blatnik:
Tudi to spletno mesto ima precej slabosti:
- Izbira barv ni dobra.
- Izbira pisav ni ustrezna..
- Nekaj podstrani je še v izdelavi..
- Okrajšave, kot so 1 ss, 2 ss, so zavajajoče in tudi vizualno slabe..
- Stran nima metaoznak.
- Ni izdelana v skladu s priporočili konzorcija W3C..
Čeprav vsebuje potrebne informacije, jih je zaradi slabega oblikovanja težko najti.
Ocena: 1,5
Tomo Glažar:
Strategija spletnega nastopa: Tudi izredno skromna in nepremišljena. Podjetje bi si moralo izbrati ustreznejšo domeno.
Uporabniški vmesnik: Enostaven in neskladen, na prvi strani je drugačen kot na podstraneh.
Vsebina: Vsebine so skromne, ni podpornih vsebin, pogosto so nepopolne ali jih ni. Dobrodošla je izdatna slikovna predstavitev nekaterih objektov.
Kreativna zasnova: Zastarela in potrebna prenove.
Storitve: Na voljo je kontaktni obrazec, preveriti bi bilo treba njegovo delovanje s povpraševanjem.
Točka evforije: Slikovna predstavitev nekaterih objektov.
Točka depresije: Kreativna zasnova in vsebine.
Ocena: 1,5
Sašo Jankovič:
Stran odlikujeta jasna opredelitev dejavnosti in premišljena razporeditev rubrik s posluhom za pričakovanja strank. Isto bi lahko rekli za podatke na podstraneh, ki so posredovani v tabelah, kar s preglednostjo obiskovalcu olajša iskanje. Moti pa očitno dejstvo, da pri snovanju strani ni sodeloval grafični oblikovalec. Ta se kaže predvsem v zastarelem poudarjanju robov tabel in v nesistematični rabi različnih tipografij. Napis »Delaam, deeelaaam ...« na strani v delu deluje neprofesionalno, nekatere povezave pa celo ne vodijo nikamor. O zelo moteči nedokončanosti priča tudi stran »Agencija smo ljudje«, kjer je v razpredelnici, predvideni za predstavitev osebja, le direktorjeva fotografija.
Ocena: 1
Andrej Remškar:
Khm. Tukaj je imel zraven prste Excelov internetni čarovnik, me prešine. Pogled v drobovje strani potrdi sum. Načeloma nimam čisto nič proti bližnjicam – a le, če z njimi pridemo do cilja.
Svetle točke: Na sredini osnovne strani jasno in glasno povedo, kaj počnejo; modre podčrtane besede so povezave; piše, da je bilo danes osveženo.
Temne točke: Grozno oblikovanje (pravzaprav ga ni); nemogoče krmarjenje (podstrani so najpogostejše slepe ulice, reši nas samo gumb Nazaj); »Bilten« je izraz za ponudbo stanovanj; »duhovito« obvestilo na straneh, ki so še v delu. Sicer pa ... Če so jim ušli vsi zaposleni razen direktorja, kot kaže stran »Agencija smo ljudje«, se predstavitev še kar dobro drži.
Ocena: 1,1
Robert Rolih:
+ Pohvalno pri strani je, da je nekaj nepremičnin predstavljenih z več slikami, kar jih bolje prikaže.. Poleg tega je na strani predstavljena lokacija podjetja.
- Grafična podoba je podobno kot pri ABC nepremičninah na ravni, ki ne vzbuja zaupanja. Besedila na strani so zelo skopa, podjetje sploh ni opisano. Kjer bi morale biti slike zaposlenih, zeva praznina. Skratka, obiskovalec dobi zelo negativen vtis.
Ocena: 1,5