|
|
Ocena strani www.avtohisamalgaj.siSkupna ocena: 3,2
Tomo Glažar: Strategija spletnega nastopa: Delno ustrezna in namenjena samo potencialnim kupcem vozil renault. Spet pogrešam vsebine in storitve, namenjene obstoječim lastnikom vozil.
Uporabniški vmesnik: Enostaven, pregleden in funkcionalen.
Vsebina: Predstavitev novih vozil je urejena s povezavo na strani uvoznika. Naročnik je korektno predstavljen z zgodovino in najnujnejšimi kontaktnimi podatki. Na voljo so akcije (do katerih je možen dostop prek menija in tudi prek spletnega oglasa) in prostor za najaktualnejšo informacijo na prvi strani. Kreativna zasnova: Primerna ter usklajena z grafično podobo uvoznika in njegovim spletnim mestom.
Storitve: Na voljo je katalog rabljenih vozil, ki je izveden korektno in napolnjen z aktualno ponudbo. Pogrešam povezavo med izbranim konkretnim vozilom in kontaktom trgovca. Drugih storitev žal ni.
Točka evforije: Kreativna zasnova Točka depresije: Ni storitev za obstoječe kupce vozil. Ocena: 3,5 Sašo Jankovič: Pri oblikovanju te strani poudarjam okusno kombinacijo resnobnosti, kakršna pristaja velikemu podjetju, in ekstravagantnosti, ki naj namiguje na njeno dinamičnost in razvoj. Oblikovalski problem neskladja med grafično podobo strani in uporabo podatkovnih zbirk v prodajnih rubrikah je elegantno rešen z odpiranjem v novem oknu. Morda pa bi v njem kazalo ponoviti tudi barvno shemo. Pohvaliti velja prilagojenost vsem brskalnikom in njihovim različicam! Je pa ta oblikovalsko sicer brezhibna stran dobra ilustracija pasti, ki jo pomeni trendovstvo. Sicer odlično oblikovani loki in sferični gumbi rubrik so namreč pečat nekega obdobja, ki so ga medtem že nasledili drugačni Oblikovalski trendi. Ocena: 4,5 Andrej Remškar: To, da so podobo spletnih strani večinoma povzeli po centrali, pripomore k sodobnemu in resnemu videzu nastopa. Vsebinska delitev je pričakovana. Za vse informacije o novih vozilih nas usmerijo k centrali, sami so pripravili le seznam modelov, ki pa je (ker je ta stran med najpomembnejšimi, bom uporabil malce bolj grob izraz) malomarno neažuren: to, da na njem najdete tako modele, ki niso več v prodaji (avantime), kot tudi tiste, ki so že dobili naslednike (scenic – vsaj ob našem pregledu ni bil še predstavljen scenic II), in zato nekatere povezave ne vodijo do pravilnih strani, vzbudi dvom tudi v kakovost preostalih vsebin. Kar jih še je, seveda. Zelo izpostavljena je zanimiva tradicija podjetja, čeprav to ni prva stvar, po kateri bi izbiral svojega prodajalca ali serviserja avtomobilov. Delovni čas in kontaktni podatki so navedeni na podstraneh obeh podružnic. Nekoč bodo imeli tudi stran z oglasi (trenutno je v delu) – upajmo, da niso v delu tudi odgovori na mnenja obiskovalcev, h katerim nas pozivajo. Sistem za iskanje rabljenih vozil je oblikovno popolnoma ločen od drugih strani, na njem nas »razveseljujejo« vrteči se logotip in besedila, ki se stalno premikajo čez zaslon. Ponudba je kar obsežna, avtomobili so dobro opisani in poslikani, tudi iskalnik deluje, le malce prijaznejši bi lahko bil za uporabo.
Ocena: 2,5 Robert Rolih + Največja pohvala gre iskalniku po rabljenih vozilih, ki je v nasprotju z Avtohišo Mesojedec zelo enostaven za uporabo in ponudi obiskovalcu veliko informacij o vozilih samih. Prav tako pusti pozitiven vtis tudi grafična podoba spletne strani. Podjetje se je odločilo, da se bo za informacije o ponudbi novih vozil naslanjalo na proizvajalca Renault, kar se mi zdi dobra odločitev glede na to, da so na www.renault.si izčrpne informacije o njih. - Največja težava, ki jo ima obiskovalec pri uporabi spletne strani, je prehajanje na spletno stran www.renault.si. Prehodi se zgodijo brez vnaprejšnjega opozorila, večkrat tudi neposredno prek krmilnih gumbov. Manj izkušenim uporabnikom interneta takšni prehodi v nova okna povzročajo precej težav (Kam pa sem zdaj prišel? Kako pridem nazaj?). Poleg tega pogrešam zemljevid lokacije podjetja. Ocena: 2,5 Stanko Blatnik: Spletno mesto je oblikovano klasično. Navigacija je preprosta, spletno mesto vsebuje veliko informacij. Na določenih straneh so nepotrebne animacije, ki motijo in ne pomagajo razumevanju vsebine. Zaradi animacij se te strani tudi počasneje odpirajo. Po analizah obiskovalci čakajo največ 14 sekund, potem pa odhajajo na drugo mesto. Iskanje rabljenih vozil je enostavno in razumljivo, lahko bi bilo lepše oblikovano. Tudi to mesto nima ključnih besed v metatagih. Ocena: 3,0 |
|