Skupna ocena: 1,7
Stanko Blatnik: Spletno mesto ima precej slabosti:
- Ozadje naredi stran nepregledno.
- Animacija na vhodni strani ni potrebna..
- Zaradi izbire pisav so strani nepregledne, čeprav krmarjenje ni slabo zastavljeno.
- Stran je izdelana z okvirji in nima metaoznak, kar ni dobro, ker bo imela malo zadetkov v iskalnikih..
- Ni izdelana v skladu s priporočili konzorcija W3C..
Ocena: 1,5
Tomo Glažar:
Strategija spletnega nastopa: Izredno skromna in nepremišljena. Spletno mesto je namenjeno ponudnikom nepremičnin (prodajalcem in najemodajalcem), hkrati pa tudi kupcem in najemnikom. Nepremičnine so ene izmed najdražjih naložb v življenju, zato so kakovostne informacije pred nakupom (tudi pred najemom) še toliko pomembnejše.
Uporabniški vmesnik: Enostaven, vendar neskladen. Nekatere strani (denimo predstavitev) so nekakšno slepo črevo, saj uporabniški vmesnik izgine. Klik na logotip nas navadno pripelje na izhodiščno spletno stran, tu pa rabi za pošiljanje elektronske pošte.
Vsebina: Tudi skromna. Na voljo je katalog nepremičnin, ki pokriva ponudbo in povpraševanje. Pogrešam fotografije in aktualno ponudbo. Pogrešam dodatne informacije, povezane s prodajo ali nakupom nepremičnine.
Kreativna zasnova: Predpotopna in potrebna obnove
Storitve: Možnost naročanja na obveščanje o novi ponudbi. Drugih storitev ni, kljub izredno široki pahljači možnosti glede na dejavnost naročnika.
Točka evforije: Ažuren katalog nepremičnin.
Točka depresije: Kreativna zasnova in neambiciozen spletni nastop.
Ocena: 1,5
Sašo Jankovič:
Če imate Macintosh z brskalnikom Netscape 4.7 in zaslonom ločljivosti 640 x 480), je stran komaj dostopna, enako je s PC-jem z zaslonom podobnega razreda. Šele Internet Explorer 6.0.2800 in 32-bitni zaslon true color 1280 x 1024 omogočita normalno pregledovanje te strani. Sicer pa se dobro in duhovito oblikovanje grafične podobe tega podjetja odraža tudi na spletni strani, celo na panelu z dobrodošlico, ki mu gre v prid tudi preusmeritev na naslovno stran. Ta deluje načičkano tako zaradi utripanja napisa kot zaradi gruče znakov, v kateri se glavni meni premalo loči od druge vsebine. Podstrani so skladne, krmarjenje pa jasno in pregledno. Logotip kot povezava na e-pošto namesto na domačo stran je neobičajen.
Ocena: 3
Andrej Remškar:
Joj! Arhaičen uvodni zaslon brez vsebine, letnik '99. No, včasih se vseeno splača pokukati v notranjost – a na tej predstavitvi so stvari dosledne. Sploh ne vem, kako bi začel. Prva misel: upam, da ni bilo drago. Ne, gotovo ni bilo drago. »Strokovna« ocena bo kratka: prekršeni so skoraj vsi standardi – oblikovni, tehnični, predvsem pa uporabniški. Edino, kar je simpatičnega: imajo zelo okroglo telefonsko številko. Sicer pa vrsta nedoslednosti, oblikovna polomija, čudne in nedelujoče povezave – kako naj ob vsem tem zaupam na videz korektni ponudbi nepremičnin? Kaj šele, da bi svoj e-naslov pustil sistemu za avtomatsko obveščanje o novih ponudbah. Adijo!
Ocena: 1
Robert Rolih:
+ Pohvala gre možnosti, da se lahko naročiš na obvestila o novih ponudbah različnih vrst nepremičnin. Drugih pohvalnih elementov nisem našel, razen morda tega, da je lokacija predstavljena z zemljevidom.
- V tokratnem ocenjevanju sta dve strani takšni, da ne vzbudita dovolj zaupanja, da bi obiskovalec podjetji sploh vzel resno. Grafična podoba je pri teh podjetjih takšna, kot da bi se z njo pol ure ukvarjal srednješolec, ki prvič uporablja program za izdelavo spletne strani.
Obiskovalec tudi ne ve, ali je ponudba na strani aktualna – slab vtis pri grafični podobi se prenese tudi na druga področja in obiskovalec lahko dvomi o ažurnosti podatkov. To bi lahko uredili z objavo datuma, ko je bila ponudba dana na stran, ali podobno.
Na strani sploh ni vsebin – ne o podjetju ne o storitvah podjetja.
Ocena: 1,5