Ocena strani royal-nepremicnine.com

Avtor: | Objava: 10.12.2003



Skupna ocena: 2,7 

Stanko Blatnik: 
Spletno mesto ima precej slabosti:
  • Animacija ni potrebna, ne pomaga, vzame čas ...
  • Besedilo, ki se premika na naslednje strani, moti obiskovalca.
  • Animacije na vseh drugih straneh so nepotrebne, ker ne pomagajo obiskovalcu.
  • Krmarjenje je pregledno, a grafična podoba precej moti.
  • Stran je izdelana z okvirji in nima ustreznih informacij v metaoznakah, kar ni dobro, ker bo imela malo zadetkov v iskalnikih.
  • Ni izdelana v skladu s priporočili konzorcija W3C.

    Stran sicer vsebuje informacije, ki jih uporabnik potrebuje. 

    Ocena: 2
     



Tomo Glažar: 

Strategija spletnega nastopa: Rahlo ambicioznejša od predhodnika, a kljub temu skromna glede na dejavnost.

Uporabniški vmesnik: Enostaven in funkcionalen. Predlagal bi možnost neposrednega dostopa do končne skupine (na primer Hiše naprodaj) brez vmesnega ustavljanja (na strani Hiša z izbirami Prodam, Oddam ...)

Vsebina: Vsebine so skromne, spet pogrešam podporne vsebine. V katalogu nepremičnin je dobrodošlo področje Ekskluzivno, v katerem je predstavljen grajski objekt s kakovostno fotogalerijo. Žal je grajski objekt edina nepremičnina v tej skupini, so pa zato na voljo kar tri prazne strani. Pri predstavitvi nekaterih nepremičnin je na voljo 3D-sprehod po objektu, kar je  zanesljiv vir dobrodošlih informacij pred nakupom. Področja Svetovanje, Krediti in Zastopstva sicer obstajajo, a so žal prazna.

Kreativna zasnova: Zadovoljiva, moti stalno vrteči se logotip podjetja.

Storitve: Jih ni.

Točka evforije: 3D-sprehod po objektu.

Točka depresije: Prazne strani.

Ocena: 3

Sašo Jankovič: 

Vstopna animacija Flash nima alternativnega vstopa HTML. Nasičen baročni slog grafične podobe strani sicer meji na kič, izbira barv, med katerimi prevladujejo zelene toplejših tonov, pa je usklajena in dopadljiva. Vsebinsko je stran solidno razčlenjena, sistem krmarjenja je pregleden in razumljiv, pohvalna pa je tudi barvna in oblikovna skladnost vseh podstrani. Dokaj izpostavljene povezave iz vodoravne vrstice Svetovanje, Zastopanje in Krediti nas pripeljejo do obvestila, da je stran v prenovi, kar kljub vljudnemu nagovoru deluje moteče. A čeprav se na zaslonih majhne ločljivosti posamezne rubrike prekrivajo in čeprav je veliko podstrani v delu, daje vse skupaj dokaj prijeten vtis.

Ocena: 3,5 



Andrej Remškar:
 

Uf. Uvodna animacija, vrteči se logotipi, simpatična glasba v ozadju (verjetno z urejenimi avtorskimi pravicami, g. Elton John?), okvirji, animirana besedila, posnetek marmorja v vrstici za krmarjenje ... Kaj vse omogoča današnja tehnika! Le da se nihče ni vprašal, ali uporabnik na spletni strani nepremičninske agencije to pričakuje in potrebuje. Opis podjetja me še zdaleč ni prepričal; a vsaj obstaja – v primerjavi z nekaterimi drugimi vsebinami. Ponudba je zelo razdrobljena, zato so nekatere (sicer logične) kategorije prazne. Posamezni objekti so dokaj skromno (pogosto tudi jezikovno nerodno) opisani, slik pa je precej. Iskalnik si lahko samo želimo. Če me kakšna nepremičnina zanima, pa moram kar sam poiskati pot naprej – odklikati do kakšne telefonske številke ali e-naslova. V čem je trik, da so v ponudbi tudi že prodani objekti?

Obstaja tudi zelo pozitivna točka predstavitve: nekateri objekti v ponudbi imajo 360-stopinjske posnetke prostorov! Hej, končno koristno uporabljena tehnologija. Bravo! (Da pa le ne bi bil preveč navdušen, se spet oglasi glasba v ozadju.)

Sklep: strani, ki so bolj same sebi namen. Glede na število prestižnih limuzin na skupinski sliki zaposlenih bi lahko v internet vložili samo kak dodaten promil svojih prihodkov, pa bi jim bila spletna stran lahko tako v ponos kot avtomobili. Amen.

Ocena: 2



Robert Rolih: 

+ Zelo pozitivno delujejo fotografije zaposlenih v podjetju in pisarn. Nekatere nepremičnine so predstavljene z veliko fotografijami in daljšimi opisi, kar je zelo pohvalno. Tudi grafična podoba daje veliko boljši vtis kot strani drugih dveh podjetij. 

- Nekaj rubrik na strani je v izdelavi, tako da dajejo neprofesionalen vtis. Tudi ob brskanju po zbirki nepremičnin se pogosto odpre prazna stran. Ko obiskovalec pride na stran, se požene glasba, ki je lahko moteča in se je ne da izklopiti.

Ocena: 3


Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *