Oblikovalec mora reševati problem naročnika

Avtor: Ana Cergolj | Objava: 09.06.2008

Slovenska podjetja šele začenjajo razumeti, da je vrednost lastne identitete tista, ki zagotavlja dolgoročno dodano vrednost blagovnih znamk, meni Miha Klinar, vodja industrijskega oblikovanja v studiu Gigodesign.


Miha Klinar

Miha Klinar je partner in vodja industrijskega oblikovanja v studiu Gigodesign, ki se ukvarja z rešitvami identitetnih sistemov korporativnih, izdelčnih in storitvenih znamk ter razvojem novih izdelkov. Med drugim so poskrbeli za celostno prenovo podobe trgovin Tuš, novo podobo novogoriškega Hita in oblikovanje Elanovih smuči.  

Bi rekli, da so manjši naročniki pri uporabi oblikovalskih rešitev drznejši? 
Ni nujno. Res pa je, da so lahko manjša podjetja zaradi manj nivojev odločanja dojemljivejša za drznejše oblikovalske argumente. To je vsekakor lahko prednost. Manjši naročniki pa imajo tudi svoje omejitve, na primer manjšo možnost investicije oziroma realizacije zastavljenega. Razvoj izdelka je namreč proces, ki prinaša tudi tveganje. Manjša podjetja so zato bolj omejena v porabi finančnih sredstev, tehnologij in ljudi.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *