Oblačila za novorojenčke v šopku

Avtor: | Objava: 10.11.2008



Nekdanja podjetniška svetovalca Bryony Boxer in Simon Martin iz Princetona, New Jersey, sta leta 2006 sklenila, da jima je dovolj le svetovanja in da potrebujeta nov izziv. Odločila sta se, da ustanovita podjetje. Ideja se je rodila ravno v času, ko sta čakala na svojega prvega otročička. Izhaja pa iz običaja obdarovanja ob rojstvu otroka. Ob rojstvu otroka je namreč v navadi, da mlada mamica dobi šopek rož, novorojenček pa darilce. Tako sta se domislila, da bi združila obe darilci - šopek rož in darilo za dojenčka. Bistvo ideje je bilo, da bi oblačila za dojenčke zapakirala v obliki šopka.  

Ker sta zvesta uporabnika interneta, sta se odločila, da izdelek najprej predstavita na svetovnem spletu. Na začetku sta ponudila le osnovni model šopka, ki so ga lahko po naročilu kupcev dostavili neposredno na izbrani naslov. Glede na uspeh, ki ga je izdelek doživel na trgu, sta ponudbo kmalu razširila in dodelala. Tako sta ustvarila šopke različnih oblik in velikosti, za otroško perilo sta uporabila le organski bombaž, za darilne pakete in okraske pa sta izbrala le reciklirane materiale.  

Kot pravita, sta ostala odprtih ust ob odzivu, ki ga je doživel The Baby Bunch pri trgovcih in kupcih. Letos predvidevata, da bosta presegla milijon dolarjev prodaje. V programu pa že imata tudi širitev po svetu.  

Cena šopka The Baby Bunch se giblje med 40 in 70 dolarji. V svojih šopkih v glavnem uporabljata klasični barvi roza in modro. Ponujata pa tudi rumeno in zeleno za tiste, ki radi izstopajo iz množice.  

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *